" تلنگر " شبکه سحر به آذری زبانان

پخش مجموعه نمایشی " تلنگر " از شبکه سحر، که دارای مضامین اخلاقی و اجتماعی است، سحرهای ماه مبارک رمضان را برای مسلمانان جمهوری آذربایجان نورانی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر  با توجه به اینکه پذیرش پیام های اخلاقی در میان افراد جامعه در ماه مبارک رمضان بیشتر از همیشه است و شبکه سحر در ابلاغ این رسالت رسانه ای خود فرو گذار نکرده و پیام های اخلاقی را در تولیدات خود مد نظر قرار داده است، پخش مجموعه نمایشی " تلنگر " برای مخاطبان سیمای آذری این شبکه در نظر گرفته شده است.
"تلنگر" به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی برای پخش از سیمای آذری در ماه مبارک رمضان به آذری دوبله شده است.
این مجموعه به سرپرستی مهدی حسین زاده و بر اساس ترجمه غلامرضا صفوی و ویراستاری النور باغیش اف زبانگردانی شده است و صادق صبور و ساناز اکبری صدابرداری و میکس این مجموعه را انجام داده اند.
محمدعلی نوروش، شهباز دولت نژاد، صداقت نجف وند، یوسف نوعی، سعید بحرالعلومی، وحید آقاپور، مهدی حسین زاده، ندا سام، لعیا نبیل پور، ونوس محسن زاده، فرزانه سعیدلو و معصومه چابک در این مجموعه به عنوان صداپیشه همکاری نموده اند.
این مجموعه نمایشی به کارگردانی محمد درمنش و تهیه کنندگی حسین برزگر در 30 قسمت تولید شده است و شهروز ابراهيمي، يوسف مراديان، محسن افشاني، مهدي اميني خواه، شراره رخام، سعيد پيردوست، روشنك عجميان، آزاده رياضي، زنده ياد فاطمه طاهري، بيتا كرم خاني، مهدي صبايي، عليرضا عليا، امير مولوي، عليرضا رئيسي، ساناز كمالوند و... در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
 مجموعه نمایشی " تلنگر " سعی دارد گوشه ای از زندگی ایرانیان را در جامعه نشان دهد و تلنگری برای مرور دوباره زندگی و ترمیم ارتباطات خانوادگی و اجتماعی باشد. این مجموعه نمایشی قصد دارد تلنگری باشد بر رفتارهای غلطی که در جامعه به عنوان هنجار در آمده اند یا هنجار هایی که در جامعه مدرن از یاد رفته‌اند و در واقع برای تفهیم و آموزش غیر مستقیم مناسبات اخلاقی و اجتماعی از قصه و ساختار روایی بصری استفاده شده، تا با استفاده از قدرت نمایش، این مسائل آموزشی نیز به مخاطبان منتقل شود. سازگاری، حسد، غرور، سوءظن، احترام، خویشتن داری و ... پیام های این مجموعه نمایشی است.همچنین در ابتدای این مجموعه شعری که مناسب با هرقسمت نمایش باشد پخش می شود و در پایان همان قسمت نیز حدیثی که حاوی پیام اجتماعی باشد به نمایش در می‌آید.
 با افزایش زمان پخش 4 ساعته سیمای آذری در ماه رمضان، مجموعه نمایشی " تلنگر " از ابتدای این ماه  در نوبت سحرگاهی برنامه های سیمای آذری شبکه بین المللی سحر از ساعت 8:50 صبح به وقت تهران به مدت 10 دقیقه برای مخاطبان این شبکه به روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار