رودهن/

نگاه ویژه زمین خواران به شرق استان تهران است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : نگاه ویژه و رویکرد زمین خواران به شرق استان تهران و افرادی که می خواهند در این مناطق ویلایی داشته باشند تعدی و تجاوز از حریم قانون می کنند و منابع طبیعی را بعضا تصرف می کنند و به دور از چشم مامورین دستگاههای مربوطه فعالیت هایی را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت :فرمانداری اشراف به همه ادارات دارد و آن بخشی که مربوط به خارج از حوزه شهری است نوعا بخشداران و دهیاران که در هر منطقه ساکن هستند وظیفه مستقیم پیگیری در رابطه با جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز را دارند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: بخشی که مربوط به حوزه شهر می شود به طور مثال در بومهن و پردیس شهرداری ها نوعا تلاش می کنند که از این معضل تخریبی جلوگیری کنند و طی اطلاعاتی که ما در این زمینه داریم تلاش های خوبی هم انجام شده است اما درمجموع شرق استان تهران از جاجرود تا آبعلی به لحا ظ موقعیت جاده ای و جغرافیایی از ساختار مطلوبی برخوردار است.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن اضافه کرد :در این مناطق رویکرد زمین خواران و افرادی که می خواهند در این مناطق ویلایی داشته باشند و تعدی و تجاوز از حریم قانون می کنند و منابع طبیعی را بعضا تصرف می کنند و به دور از چشم مامورین دستگاههای مربوطه فعالیت هایی را انجام می دهند تلاش مسئولین و دستگاههای مربوطه در این رابطه خوب بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت : فرمانداری شهرستان پردیس با توجه به اینکه مدت زمان طولانی از استقرار آن نمی گذرد اشراف خوبی در موضوع برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در مسیر اجرای قانون داشته است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.