گزارش/

از ثروتمندترین سردار سپاه تا رزمایش‌های زنجیره‌ای بسیج

رونمایی از خودروی تانک‌بر "صیاد"، پاکسازی بیش از چهار میلیون هکتار از اراضی آلوده به مین، انتقاد جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به وضعیت کنونی مصر، واکنش ستاد کل نیروهای مسلح ایران به اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله لبنان، برگزاری رزمایش‌های زنجیره‌ای بسیج در سال جاری و... .

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین اخبار این حوزه در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند
همه دارایی مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فرمانده سپاه پاسداران به استناد اسناد آورده شده در متن، وی را به ثروتمندترین سردار سپاه در حال حاضر مبدل ساخته است.


کشف گور دسته جمعی تانک‌ها + تصاویر
گور دسته جمعی تانک‌ها باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس در شهرستان دهلران کشف شد.


سردار نقدی:
کارگروه علمی کشاورزی در پایگاه‌های بسیج روستایی تشکیل می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 9 هزار پایگاه بسیج در روستاهای سراسر کشور وجود دارد که کارگروه علمی کشاورزی با حضور بسیجیان تحصیل کرده در کلیه این پایگاه‌ها ایجاد می‌شود.


با حضور امیر پوردستان؛
خودروی تانک‌بر "صیاد" به عنوان جدیدترین دستاورد نزاجا رونمایی شد
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خودروی تانک‌بر صیاد به عنوان جدیدترین دستاورد نزاجا رونمایی شد.


نقش "شهید شفیع‌زاده" در تأسیس واحد توپخانه سپاه
شهید حسن شفيع‌زاده در تاریخ 1366/2/8 در منطقه عملیاتی كربلای 10 در حالی كه عازم خط مقدم جبهه بود، مورد اصابت تركش گلوله توپ دشمن قرا گرفت و به دیدار معشوق شتافت.


باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد
افراد در آمريکا چگونه مورد شنود قرار می‌گیرند؟/ چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟
عصر حاضر را عصر ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند، ولی حقیقت آن است تمامی امور پرورش یافته دست بشر علاوه بر اثرات مثبت و سازنده، دارای اثرات منفی و مخرب نیز هستند.


امیر اسماعیلی:
قرارگاه پدافند هوایی به لحاظ توانایی رزمی در آمادگی کامل به سر می‌برد
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جریان بازدید از مواضع پدافندی "سایت فردو" گفت: امروز قرارگاه پدافند هوایی به لحاظ توانایی رزمی در آمادگی کامل به سر می‌برد و با همت و تلاش سامانه عقیدتی سیاسی آمادگی معنوی و روحی کارکنان نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.


دریادار سیاری:
مأموریت نیروهای ویژه دریایی باید در هر شرایطی انجام شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای ویژه مورد نیاز نیروی دریایی باید قادر باشند تحت هر شرایطی در هوا، زمین، سطح و زیر دریا مأموریت خود را انجام دهند.


سردار امیر احمدی خبر داد
پاکسازی عمومی بیش از چهار میلیون هکتار از اراضی آلوده به مین و گلوله‌های عمل نکرده
رئیس مرکز مین‌زدایی کشور اعلام کرد: تاکنون 4 میلیون و 150 هزار هکتار از اراضی آلوده به مین و گلوله‌های عمل نکرده باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی، پاکسازی عمومی شده است.


سردار سلامی:
تبدیل مصر به پایگاه امنیتی رژیم صهیونیستی لکه ننگی برای دنیای عرب است
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: از نظر ما خارج شدن مصر از جبهه پایداری اعراب و تبدیل آن به تکیه‌گاه امنیتی رژیم صهیونیستی، لکه ننگی برای دنیای عرب است.


سردار نقدی در جمع خبرنگاران:
بعضی از خانواده‌ها با اصرار و اشک خواهان اعزام فرزندانشان به راهیان نور هستند/ اعزام یک میلیون نفر به اردوهای راهیان نور در سال جاری
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور کار بسیار عظیمی است، گفت: برخی از والدین با اصرار و اشک خواهان اعزام فرزندانشان به اردوهای راهیان نور هستند.


دومین سالروز شهادت شهید رضایی‌نژاد/
معصومیت "آرمیتا" چگونه ماهیت صهیونیستی ترورهای هسته‌ای را فاش کرد؟
سومین دانشمند شهید هسته‌ای، داریوش رضایی‌نژاد بود. وی یکی از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی بود که همراه همسر و فرزند خود در مقابل درب خانه‌اش هدف سوءقصد 2 موتور سوار قرار گرفت و به شهادت رسید.


سردار جزایری:
قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی منفعلانه و از سر استیصال است
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی از سر استیصال است، گفت: تاریخچه دهه‌های اخیر تعدادی از کشورهای اروپایی مملو از جنایات ضدبشری و اقدامات تروریستی است.


سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
رزمایش‌های بسیج امسال به شکل زنجیره‌ای انجام می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سازمان‌دهی جدید بسیج موجب انسجام و هماهنگی بیشتر بسیجیان در طول سال شده، گفت: رزمایش‌های امسال بسیج با ترکیبات جدید و به شکل زنجیره‌ای انجام می‌شود.


سردار فضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
اردوهای راهیان نور دریایی از بهمن ماه آغاز می‌شود
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور در دریا از بهمن تا فروردین ماه برگزار می‌شود، گفت: بازدید از مناطق دریایی بوشهر، جزیره خارک، نیروگاه انرژی اتمی، عسلویه، هرمزگان، محور خرمشهر- آبادان از رودخانه اروند تا ماهشهر در برنامه راهیان نور دریایی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار