هیجان برای گوینده‌ «شیپورچی» ممنوع است!

تورج نصر - صداپیشه و بازیگر تلویزیون - که مدتی پیش به علت عارضه‌ی قلبی راهی بیمارستان شد، در حال حاضر ممنوع‌الهیجان است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ تورج نصر - صداپیشه و بازیگر تلویزیون - که مدتی پیش به علت عارضه‌ی قلبی راهی بیمارستان شد، در حال حاضر ممنوع‌الهیجان است.

 حال تورج نصر، گوینده‌ای که با صداپیشگی شخصیت کارتونی «شیپورچی» در «پسر شجاع» در یادها مانده، رو به بهبودی است اما به دلیل اینکه هیجان برایش ممنوع است، فعلا ملاقاتی ندارد و باید استراحت مطلق داشته باشد.

به گفته‌ی همسر نصر، به دلیل ملاقات‌کننده‌های زیاد، این صداپیشه که مدتی در بیمارستان بستری بود، زودتر از بیمارستان به منزل منتقل شد.



همسر این گوینده گفت: تشخیص پزشک معالج آقای نصر این است که فعلا استراحت مطلق داشته باشد و به خاطر عمل سنگینی که اخیرا داشته، نباید خیلی صحبت کند.

وی همچنین درباره‌ی رسیدگی واحد دوبلاژ و سازمان صداوسیما نسبت به بیماری تورج نصر گفت: از طرف آقای نصر باید از بنیاد فارابی، تلویزیون و همه آنهایی که جویای حالش شدند تشکر کنم. طی این مدت رسیدگی‌ها در حد تلفن بود چرا که فعلا نباید ملاقات‌کننده داشته باشند به همین خاطر از همه افرادی که نگران حال نصر بودند، سپاسگزارم.

 تورج نصر از سن 18 سالگی به طور جدی وارد عرصه دوبله شده است، او بیشتر در کارتون‌ها و انیمیشن‌های کودکانه گویندگی کرده است. نصر علاوه بر کار گویندگی، در تئاتر و بازیگری در رادیو و تلویزیون هم نیز فعالیت دارد.

قدیمی‌ترین کارهای او در عرصه‌ی دوبله، گویندگی در کارتون‌های پسر شجاع (شیپورچی)، ای کیوسان، بچه‌های سرزمین آلپ، جیمبو (مسؤول برج مراقبت) گربه سگ(گربه)، دهکده حیوانات(روباه پدر) بوده و شاخص‌ترین کارهای او در تلویزیون سریال «آقای شربانی» و «کاراگاه علوی» است.
منبع: ايسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار