آخر هفته با دریچه – بسته شماره 15؛

بهترین بازی‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۵/۱۱

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



ماشین سواری؛

 

سرعت وگرافیک عالی را با Redline Rush تجربه خواهید کرد+دانلود به همراه دیتا

اگر به دنبال یک بازی کم حجم ودر عین حال با کیفیت بالا هستید حتما Redline Rush را دانلود وبازی کنید.در این بازی شما باید از دست پلس تا می توانید فرار کنید وامتیاز جمع کنید.بازی دارای گرافیک وصحنه های فوق العاده جذابی است.



 
 برای دانلود بازی برای سیستم عامل اندروید اینجا ار کلیک نمایید.(دانلود دیتا ضروری است)


برای دانلود دیتای بازی با حجم 50 مگابایت اینجا را کلیک نمایید.

 

 


جاوا

یک بازی اکشن را در تلفن همراه خود تجربه کنید + دانلود

شما در این بازی نقش یک گاو چران را دارید، که باید به مصاف زامبی ها بروید و آن ها را از بین ببرید. البته وظیفه اصلی شما در این بازی نجات و حفظ جان انسان ها است.

  
 


شاهزاده ایرانی در سایه و آتش + دانلود بازی

پس از مدت ها انتظار شرکت یوبی سافت نسخه جدید بازی فوق العاده شاهزاده ایرانی را برای آیفون منتشر کرد. نسخه جدید این بازی Prince of Persia Shadow & Flame به نام سایه و آتش که همانند بازی های قبلی شما در طی 14 مرحله بسیار جذاب و نفس گیر سوار بر کشتی شده و با بدست آوردن سلاح های گوناگون در سفرهای مختلف سعی بر نابود سازی دشمنان خود در 5 مکان مختلف نمایید.


گرافیک فوق العاده و سه بعدی و منحصر به فرد این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و سه بعدی تبدیل کرده است.



علاقمندان به هندبال کلیک کنند+ دانلود بازی

بازی هندبال یکی از بازی های توپی جذاب در سراسر دنیا است که طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده است، حال با توجه به درخواست دوستداران این رشته ورزشی نسخه اندروید آن به بازار ارائه شده است. وظیفه شما در این بازی این است که، با تمام قدرت به مصاف حریفان خود بروید و آن ها را با اختلاف امتیاز مناسبی شکست دهید تا به قهرمانی جهان برسید.
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 6.7 مگابایت


فکری

بازی جذاب پیدا کردن تفاوت ها برای اندروید + دانلود

حتما شما با سری بازی های پیدا کردن تفاوت های موجود بین دو تصویر آشنا هستید بازی زیبایی که ما برای شما انتخاب کرده ایم یکی از محبوب ترین بازی های پیدا کردن تفاوت های بین دو عکس هست با تعداد مراحل بالا, اگر از طرفدار مینی گیم های سرگرم کننده برای گوشی اندروید خود هستید ما این بازی را به شما توصیه می کنیم.
 
 
 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
  برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 9.4 مگابایت


 

فوتبال دستی رایانه ای + دانلود

بازی مفرح که Foosball Maniac نام دارد هیجان همان فوتبال دستی های قدیمی را برای کاربر به همراه می آورد. محیط این بازی که کاملا سه بعدی طراحی شده است بسیار شبیه به همان فوتبال دستی های قدیمی می باشد. Foosball Maniac  که از گرافیک بسیار مناسبی نیز بهره می برد به سادگی قابل نصب و اجرا بوده و اما انجام بازی به همین سادگی ها نیست و کسی می تواند از انجام این بازی لذت ببرد که هم سرعت عمل خوبی داشته باشد و هم این که در لحظه مناسب بهترین انتخاب را در دسته ها به کار ببرد. این بازی برای تمامی سنین نیز مناسب بوده و همه می توانند از انجام این بازی هیجان انگیز اوقات فراغت خود را سپری کنند. در این بازی کاربر تنها باید باید ماوس و صفحه کلید رایانه به بازی بپردازد و نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد، البته می توان با انجام تنظیمات هم بازی را آن طور که مورد پسند است تغییر داد.



منبع: وبلاگ دنیای شیشه ای

 

 


 

برای رایانه؛

به صورت سه بعدی بیلیارد بازی کنید + دانلود

این بازی بیلیارد شامل مراحل  game 9-ball, 8-ball, Euro 8-ball, Cutthroat, 3-ball, Golf14.1 Continuous, Trick Shots می باشد كه شما می توانید به صورت انتخابی هر كدام از بازی ها را انجام دهید. قابلیت بسیار مهم این بازی كه این بازی بسیار زیبا را از رقبای خود متمایز می كند این است كه شما با نشانه گیری توپ مورد نظر مسیر حركت توپ به شما نشان میدهد تا افراد غیر حرفه ای بتوانند به آسانی از این بازی لذت ببرند. در انتخاب  بازیهای 8-ball و 9-ball شما می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.

شما همچنین حالت 8-ball و 9-ball را در حالت رقابتی آن نیز دارید. در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید. شما در این بازی حرفه ای می توانید رنگ محیط بازی را عوض كنید توپ های بازی خود را به سلیقه خود انتخاب كنید و یا اینكه چوب بیلیارد خود را تعویض كنید. این بازی به شما امكان می دهد كه بازی بیلیارد را به صورت حرفه یاد بگیرید و از قوانین این بازی به صورت یك راهنمای جامع و كامل استفاده كنید.



 

 

 




هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۸:۳۷ ۰۹ تير ۱۳۹۳
سلام لطفا بازي واليبال براي اندرويد هم بگذاريد ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
Ygc عاشقتم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
برای جاوا rarبزارید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
ببخشید بازی پیدا کردن تفاوت ها لینکش خراب است
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۱۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
سلام بازی فوتبال دستی کرک نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
User 002
۱۸:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
درسته مشکلی نداره
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
راست میگه کرک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
بری جاوا جار هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۴:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
بازی زامبی جاوا لینکش خرابه
Iran (Islamic Republic of)
محمدمحمدی خوجین
۱۶:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سلام
فایل دانلود هیچ مشکلی ندارد فقط فرمت بازی JAD است
آخرین اخبار