قم/

توزیع بیش از 8 هزار سبد غذایی میان نیازمندان قمی

معاون امور داوطلبان جمعیت اهلال احمر استان قم از توزیع بیش از 8 هزار سبد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان قم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران امیر حسین علیمردانی کمک به ایتام و نیازمندان را در قالب طرح همای رحمت عنوان کرد و گفت: این طرح که از سال 1383کار خود را آغاز کرده با هماهنگی میان اعضا، داوطلبان، موسسات خیریه حقیقی و حقوقی تلاش خود را در راستای کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان قرار داده است.

وی ضمن اشاره به خیرین و اعضای داوطلبان افزود: موسسات خیریه، پایگاه‌های داوطلبی مساجد، پایگاه‌های ادارات، کارخانجات و... مشارکت جدی در اجرای طرح همای رحمت دارند.

معاون امور داوطلبان جمعیت اهلال احمر استان قم بیان داشت: طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان سال جاری به صورت سبد غذایی و برپایی سفره‌های افطاری با نام سفره‌های مهربانی برگزار شده و کمک‌های خیرین و نیکوکاران در قالب اجرای این طرح در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

علیمردانی ضمن اشاره به توزیع هشت هزار سبد غذایی هر کدام با میانگین قیمت 50 هزار تومان میان خانواده‌های نیازمند افزود: 135سفره افطاری نیز برپا شد که در مجموع 13500 غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: روز پانزدهم ماه مبارک رمضان نیز شتری به ارزش سه میلیون تومان ذبح و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

معاون امور داوطلبان جمعیت اهلال احمر استان قم اظهار داشت: طرح جذب منابع و خیر نیز از نیمه شعبان آغاز شده و در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز حمایت و پشتیبانی از نیازمندان آغاز شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان قم آماده پذیرایی از داوطلبان برای ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی است. خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب
42/15000000 با شناسه 108 بانک ملت واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را نیز در اختیار مراکز جمعیت هلال احمر استان قرار دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.