سایه ابرها بر فراز کسب و کارها؛

کاهش هزینه ها کلیدی ترین مزایای به کارگیری رایانش ابری است

یکی از مهمترین عوامل میزان کاهش هزینه های کسب و کار با استفاده از رایانش ابری تعداد مشتریان تجاری استفاده کننده از این خدمات است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : رایانش ابری به عنوان موج غالب صنعت فناوری اطلاعات در گذشته پس از ظهور و گذران دوران ارزیابی توسط فعالان این صنعت، اکنون وارد مرحله کاربرد حرفه ای توسط مشترکان تجاری شده است.
بنابراین گزارش: کاهش هزینه ها یکی از کلیدی ترین مزایای به کار گیری رایانش ابری مشتریان تجاری است مشتریان این خدمات قادرند با استفاده از شیوه پرداخت به ازای هر کاربرد، به جای صرف هزینه برای خرید و ارتقا تجهیزات و نرم افزارهای خود، هزینه کسب و کار خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهند که ترجمه این امر با استفاده از ادبیات تجاری،‌تبدیل هزینه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی بخش فناوری اطلاعات (cspex) به هزینه های عملیاتی این بخش (opex) است و تسهیل ورود به بازار را به دنبال خواهد داشت.
این گزارش حاکیست: البته یکی از مهمترین عوامل میزان کاهش هزینه های کسب و کار با استفاده از رایانش ابری، تعداد مشتریان تجاری استفاده کننده از این خدمات است به طوریکه با افزایش تعداد این مشتریان هزینه ها بعضا به صورت نمایی کاهش پیدا کند.گزارش از ریحانه جمشیدی/ف
برچسب ها: فناوری ، عملیاتی ، رایانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار