آخر هفته با دریچه – بسته شماره 16؛

بهترین بازی‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۵/۱۸

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۵/۱۸ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

هیجانی

نسخه جدید بازی بریدن طناب ها برای اندروید + دانلود

هیولا گرسنه است به هر نحویی است آن را سیر کنید تا به پیروزی برسید. برای آن که هر چه بیشتر هیولا سیر شود، ستاره ها را از دست ندهید و هر چقدر ستاره بیشتری به دست بیاورید هیولا بیشتر تر از شما راضی می شود.

 
 
ویژگی های اصلی بازی:
 
- 275 سطح مختلف
- فیزیک واقع گرایانه
- گرافیک برجسته
- به روز رسانی مداوم با سطوح جدید
 
  
 
 
 
حجم بازی: 49.9 مگابایت
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر

برای رایانه؛

بازی ایرانی پازل نارنجی + دانلود

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد.


کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد. در ضمن می توانید تصاویر دلخواه خود را از رایانه انتخاب نمائید و به حل کردن پازل بپردازید.




بازی اکشن برای پلتفرم جاوا + دانلود

در این بازی سه بعدی شما نقش یک تک تیرانداز را دارید و باید با دقت بالایی به سمت دشمنان خود شلیک کنید.

 
  
فرمت بازی:  jad

 


 

اندروید - ios؛

بازی جدید Riptide GP2 با کیفیت تصویر عالی +دانلود

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های ورزشی علاقه دارید و می خواهید هیجان سواری با جت اسکی را تجربه کنید حتما بازی زیبای Riptide GP2 را از دریچه دانلود نمایید.بازی داری گرافیک HD است وشما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.


 

 

 


 برای دانلود بازی برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 وبالاتر اینجا را کلیک نمایید.

 برای دانلود بازی برای iPhone،iPad برای ورژن iOS 6.0 و بعد اینجا را کلیک نمایید.


شوفر خود را انتخاب کنيد؛

بازي شبيه ساز رانندگي با اتوبوس + دانلود

سوار اتوبوس خود شوید و مسافران را جا به جا کنید، مهارت خود را در رانندگی نشان دهید. کنترل صاف اتوبوس ، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی چالش انگیز از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند. سعی کنید به بهترین راننده اتوبوس در این سیاره تبدیل شوید و می توانید رتبه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک سه بعدی آن اشاره کرد.

 
 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار 33.2 مگابایت

 

مجموعه بازی های فلش برای رایانه؛

بازي هاي ساده كه ساعت ها شما را سرگرم مي كنند + دانلود

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.


بازی های تطبیق کاشی (Tile Matching Game) در واقع در دسته بازی های پازل قرار می گیرند که در آن ها بازیکن باید با توجه به معیار تطبیق در آن بازی و جابجایی کاشی ها، بازی را ادامه دهد. معیار تطبیق در اغلب این بازی ها، قرار دادن کاشی ها (یا اشیایی مانند گلوله ها و ...) در کنار یکدیگر است تا آن ها به هم متصل شده و از صفحه بازی حذف شوند.

 


 

برای جاوا؛

مبارزات مدرن Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود

در بازی اکشن و اچ دی Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. هر چیزی که شما از یک بازی خوب و عالی انتظار دارید همانند گرافیک فوق العاده، صداهای هیجان انگیز پس زمینه، سلاح ها و قدرت های ویژه و ... در این بازی که طرفداران زیادی را در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است، گنجانده شده است.


شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با دشمنانتان مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر، تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.


 

 


 

بازی فوق العاده جذاب آستریکس + دانلود

حتما شما هم با کارتون  و فیلم آستریکس آشنا هستید. در این پست قصد معرفی بازی این کارتون زیبا را برای سیستم عامل اندروید داریم.ارتش سزار تقریبا تمام کشور فرانسه را محاصره و تصرف کرده است ولی تنها در تصرف یک روستا ناتوان است، که این روستا همان روستایی است که استریکس و دوستانش در آن زندگی می کنند. راض پیروزی و قدرت آن ها در معجون جادویی است که توسط پیر دانا ساخته شده است.حال شما باید به مصاف  سپاهیان سزار بروید و آن ها را شکست دهید، از دزدان دریایی غافل نشوید ممکن است به شما آسیب بزنند.

 
 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 31.6 مگابایت

 

 


 

بازی WarCom: Genesis جنگ های تخیلی: پیدایش + دانلود

بازی‌ های شرکت Triniti Interactive جزو بازی‌ هایی هستند که نمی‌توان به هیچ‌ وجه آن‌ها را بازی نکرد. چون یکی از دیگری زیباتر بوده و می‌توانند اوقات فراغت شما را به راحتی پر کنند. این بازی‌ها که از گرافیک زیبا و گیم‌پلی لذت‌ بخشی برخوردارند، محدودیت سنی نداشته و همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. WarCom: Genesis یک بازی هیجانی در سیاره ای که به هرج و مرج کشیده شده است که شما باید با تیم خود به نبرد با دشمنان بروید.


4 کاراکتر منحصر به فرد، جلوه های ویژه دیدنی و جذاب، بیش از ۱۰۰ آیتم های قدرتمند، هوش مصنوعی عالی دشمنان، بیش از ۶۰ ماموریت در داستان بازی و... از ویژگی های این بازی می باشد.


 


برای پلتفرم جاوا

با نهایت سرعت رانندگی کنید + دانلود

اتومبیل مسابقه ای خود را انتخاب کنید و به رقابت با دوستانتان بپردازید، در خرید اتومبیل دقت داشته باشید و ماشین های مناسب برای هر مرحله را خریداری کنید، بهترین اتومبیل موجود در بازی لامبورگینی است که می تواند نهایت سرعت را به شما هدیه بدهد.

 
  
 
 
فرمت بازی: JAD

 

 

 



 

 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد
۱۵:۵۸ ۱۹ دی ۱۳۹۲
ممنون !!ولی بازیاتون کمن، بازیای بیشتر ی بزارید...
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد
۱۵:۵۳ ۱۹ دی ۱۳۹۲
ممنون !!ولی بازیاتون کمن، بازیای بیشتر ی بزارید...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
Iran (Islamic Republic of)
ZHR
۱۹:۲۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
خسته نباشید. ممنون از نرم افزاراتون. اگه میشه یه دیکشنری تخصصی هم برای اندروید 2.3 بزارید
Iran (Islamic Republic of)
porya
۱۳:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
برای کامپیوتر بازی کم میزارین
Iran (Islamic Republic of)
rahman
۲۲:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید من هرچی نرم افزار یا بازی برای موبایل و رایانه دانلود میکنم یا rarیا zipچکار کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید
Germany
آرتميس
۲۰:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سلام، من تا حالا هر چي نرم افزار براي گوشيم از اين سايت دانلود كردم نتونستم روي گوشيم نصب كنم. شايد من زياد مهارت و تخصص در اين مورد نداشته باشم اما نرم افزارهايي كه از سايت هاي ديگه دانلود مي كنم به راحتي روي گوشيم نصب ميشن يعني اصلا مسير نصبشون خيلي راحته. لطفا جواب بدين به اين سوال من چرا نرم افزارهاي اندرويديتون اينطورين نحوه نصبشون رو كامل توضيح بدين. در ضمن نسخه اندرويد من 4.3 هست
Iran (Islamic Republic of)
خشایار مرتضایی
۱۳:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
ممنونم و تشکر میکنم از برنامه های خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۳:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
چهقدر خواهش كنم لطفا بازي و برنامه براي سيمبين v5s60 هم بذاريد
آخرین اخبار