عضو کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ایثارگران گفت: اميد است که رئيس جمهور جدید کشورمان با انتخاب گزينه مناسب ریاست بنياد شهيد و امور ايثارگران، از قداست خون شهدا پاسداري کند.

" غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی" نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: کمیته‌ای به منظور تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تشکیل شده تا به امور و مسائل اين نهاد بررسي کند.
 
وی ادامه داد: کارمندان و مدیران میانی بنیاد شهید برای کمک به کمیته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد  اسناد و مدارک قابل توجهي را در اختيار ما قرار داده‌اند که بررسي اين اسناد  کار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را بیشتر کرده، لذا اين امر نیازمند بررسي بیشتری است.
 
جعفر زاده تاکيد کرد: متاسفانه نارضایتی‌های شدیدی از مجموعه مدیریتی بنیاد شهید به عاملی برای همکاری بیشتر میان کمیته تحقیق و تفحص و بدنه این نهاد تبدیل شده است.
 
عضو کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد در پايان خاطر نشان کرد: اميد است که رئيس جمهور کشورمان با انتخاب گزينه مناسب بنياد شهيد و امور ايثارگران، از قداست خون شهدا پاسداري کند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بنیاد شهید ، دولت ، تحقیق ، تفحص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار