"شاكري" در انتظار ويزيت آثارش

"احمد شاكري" نويسنده فعال ادبيات دفاع‌مقدس هم‌اكنون در انتظار انتشار 5 عنوان از آثار خود در قالب‌هاي رمان، پژوهش و نقد به سر مي‌برد.

"احمد شاكري"،‌ نويسنده فعال ادبيات دفاع‌مقدس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتظار چندين ماهه خود براي انتشار 5 عنوان از آثار خود در قالب رمان،‌ نقد و پژوهش،‌ افزود: از دلايل اين امر مي‌توان به محدوديت‌هاي موجود براي صنعت چاپ و نشر كشور اشاره كرد.

به گفته "شاكري"،‌ انتشار نكردن آثاري با عناوين "انجمن صنفي"،‌"عريان در برابر باد"، "جستاري در اطلاح‌شناسي و مباني ادبيات داستاني دفاع‌مقدس"،"سبك‌تر از هواي طلق" و "آنك جنگ، اينك داستان" ارتباط چنداني با روند مميزي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت دهم ندارد.

اين نويسنده فعال ادبيات دفاع‌مقدس اظهار داشت: سوره مهر، پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي و پژوهشگاه علوم و معارف اسلامي دفاع‌مقدس كتاب‌هاي من را در انتظار چاپ قرار داده‌اند. 

گفتني است؛ كه بنابر اخبار گذشته كتاب "عريان در برابر باد" يكي از كتاب‌هاي كانديد براي شركت در نمايشگاه بين‌المللي كتاب برگزار شده در ارديبهشت ماه سال جاري به حساب مي‌آمد./ي2
برچسب ها: شاکری ، نویسنده ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار