ارائه دستاوردهای عظیم نسل دفاع مقدس، در نمایشگاه ملی«مردمان سرزمین لاله های سرخ»

دستاوردهای ارزشمند و بی نظیر دوران هشت سال دفاع مقدس ملت سرافراز ایران اسلامی ، در موضوعات و گروههای مختلف؛ در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس «جشنواره مردمان سرزمین لاله های سرخ » ارائه می شود .

به گزارش سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس: در این جشنواره و نمایشگاه ملی؛ موضوعات و گروههای کالایی و خدماتی مختلفی از جمله : کتب و نشریات مرتبط با دفاع مقدس ،عکس ، پوستر ، آرشیو خبر و فیلم ، وسایل و ادوات نظامی مرتبط با دفاع مقدس، مذهب و اعتقادات مذهبی در نسل دفاع مقدس ، رهبری امام خمینی ( ره ) در سالهای دفاع مقدس ، بسیج مردمی در سالهای جنگ تحمیلی ، ارتش - سپاه - بسیج دریک نگاه در سالهای جنگ ، روحانیت و حضور در جبهه ها ، آرمانها ، وصایا ، دیدگاهها و ..... شهیدان دفاع مقدس ، مادران و همسران شهیدان و جانبازان و بانوان شهید ، ارزشها و مفاهیم در نسل دفاع مقدس ،جانبازان ، ایثارگران و شهیدان زنده دفاع مقدس ، تاثیر دفاع مقدس در فرهنگ امروز، رسانه ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، راز پیروزی و همدلی در دفاع مقدس ، تبدیل تهدیدها به فرصتها با اتکال به ولایت و تجربیات دفاع مقدس ، مسابقات مختلف در رده سنی کودک و نوجوان در زمینه مقالات ، عکس و نقاشی ، پزشکان ، پرستاران و امدگران در دفاع مقدس ، جهاد سازندگی و سنگر سازان بی سنگر در دفاع مقدس ؛ ارائه خواهد شد .

در جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس ؛ همچنین جدیدترین دستاوردهای علمی ، تحقیقاتی ، دفاعی ، موشکی ، زرهی و فضائی نیروهای مسلح کشور و همچنین دستاوردهای ویژه نسل دفاع مقدس در حوزه سازندگی ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ارائه خواهند شد.

این جشنواره و نمایشگاه با شعار« ایمان دیروز ، باور امروز ، امید فردا » با حضور مقامات مختلف کشوری و لشگری ، سرداران دوران دفاع مقدس ، آزادگان سرفراز و جانبازان و ایثارگران ؛ دوم تا پنجم مهرماه ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

پخش مستند های جدید از مناطق عملیاتی ، ارائه وصیتنامه سرداران شهید با دسخط آن شهداء ، قرائت شعر ، برگزاری نمایش با موضوعات دفاع و شهادت ، پخش فیلم و برپایی مراسم سخنرانی ، خاطره گویی از دیگر بخش های جانبی جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس خواهد بود.

برپایی غرفه های بسیج دانش آموزی و دانشگاهی و ارائه مشاوره در خصوص اهداف و دیدگاه بسیج ، برپائی غرفه های ثبت نام در بسیج و اعلام برنامه های بسیج ، اطلاع رسانی در خصوص نقش بسیج و جوانان بسیجی در دفاع مقدس و دفاع از آرمانهای انقلاب پس از این سالها هم یکی دیگر از برنامه های طراحی شده ویژه جشنواره خواهد بود

جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، بخش های مختلفی از نیروهای مسلح و بسیج ادارات و سازمانها و پایگاه های بسیج مساجد برگزار می شود.

اطلاعات جامع تر این نمایشگاه و جشنواره در سایت WWW.NASLEDEF.IR قرار دارد و شماره تلفن های 86014259 86014273 نیز آماده پاسخگویی به مخاطبان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار