گلريزان سازندگان "دهليز" با همراهي "عليخاني" و "كرامتي"

عوامل سازنده "دهليز" با برپايي گلريزاني، زني محكوم به اعدام را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران،‌ حاضر در مراسم اكران فيلم‌ سينمايي "دهليز" جهت آزادي يك خلافكار پشيماني در تالار ايوان شمس كه با حضور هنرمندان، صاحبان صنايع و مردم برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم "احسان كرمي" برنامه را آغاز كرد و گفت: از عوامل "دهليز" "سيد محمود رضوي"، "مهتاب كرامتي"، "بهروز شعيبي"، "رضا عطاران"، "هانيه توسلي" و "نگار عابدي" كمال تشكر را دارم كه پيش‌قدم اين حركت ارزشمند شدند و همچنين از حجت‌الاسلام و المسلمين "شهاب مرادي"، "مهناز افضلي" كه جهت شناسايي پرونده زحمات بسياري را متقبل شدند و اين گروه را ياري كردند سپاسگذاري ‌كنم.

در ادامه اين مراسم "احسان كرمي" از حجت الاسلام و المسلمين "شهاب مرادي" جهت صحبت در راستاي برپايي اين مجلس دعوت كرد و "مرادي" صحبت خود را اين گونه آغاز كرد كه: خوشحاليم اين مجمع مهربان و صميمي را در اين مان مقدس گرد هم مي‌بينم و اميدوارم شروع اين گونه مراسم رسم خوبي در سينما شود و هر فيلمسازي پس از ساخت و اكران فيلمش جهت آزادي خلافكار پشيمان گلريزاني برگزار كند.

وي ادامه داد: سينماي ايران با تمامي فراز و نشيب‌ها و شيريني و تلخي‌هايش اهالي نجيب و مهرباني دارد و دوستاني كه سفير صلح و حمايت ديگر كشورها هستند سفير مهرباني در تمام ايران باشند.

"مرادي" تصريح كرد: سينماي ايران سينماي نجيبي است و تمام دنيا مردم ايران را مردمي مهربان و عجين شده با لطف مي‌دانند و چه بهتر كه ما خودمان انتشاردهنده اين مهرباني در سراسر دنيا باشيم.

همچنين وي در ادامه افزود: قصاص كه موضوع اين فيلم است يك نياز جدي اجتماعي احساس نمي‌شود و تنش‌هاي موجود در جامعه به دليل فقر محبت و مهرباني در كانون خانواده‌ها است كه بايد نهادينه شود،‌ نزاع‌هاي صورت گرفته كه منجر به قتل مي‌شود تماما نشأت گرفته از نبود اين موضوع است.

"مرادي" عنوان كرد: افراد اعلامي از زمان محبوس شدن تا زمان اعدامشان در خواب و بيداري هر لحظه مي‌ميرد و چه رسم خوبي مي‌شود اگر فيلمسازان پس از ساخت فيلمشان در زمان اكران چنين مراسم‌هايي را جهت آزادي خلافكار پشيماني صورت و طعم آزادي را به آنها و خانواده‌هايشان هديه كنند.

"شعيبي" در ادامه اين مراسم بيان كرد: برگزاري اين مراسم فقط بر عهده من نبوده و كار اصلي را "محمود رضوي" و "مهناز افضلي" بر عهده داشتند و همچنين "شهاب مرادي" كه هر لحظه همراه بچه‌هاي سينما بوده و با كمك و راهنمايي‌هايش در اين مراسم امين و راهنماي ما شدند.

وي ادامه داد: اينجا مي‌خواهم از 2 بانو تشكر كنم كه با مدد و همراهيشان هر لحظه ما را در برگزاري اين جشن ياري كردند، "مهتاب كرامتي" و "مهناز افضلي" كه با همتشان شادي را به يك خانواده برگرداندند و با آزادي اين خانم كانون گرمي را به خانواده‌شان هديه كردند.

وي خاطر نشان كرد: زماني كه يك زن شوهرش را از دست مي‌دهد تنها يك نفر را از دست داده ولي زماني كه شوهري همسرش را از دست مي‌دهد همه چيزش را از دست داده، خوشحالم كه مجدد گرماي صحبت به اين خانواده بر‌مي‌گردد.

گفتني است؛ در اين مراسم هنرمنداني چون "يدالله صمدي"، "علي سرتيپي"، "روح الله حجازي"، "رضا بنفشه‌خواه"، "اليزابت اميني"، "فرشته صدرعرفايي"، "نگار اسكندري فر"،‌ "محسن قاضي مرادي"، "مهوش وقاري"، "عبدالصمد خرمشاهي" وكيل پرونده و ديگر هنرمندان در اين مراسم حضور داشتند./ي2
برچسب ها: دهلیز ، علیخانی ، کرامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار