"هالي بري" در تماس

"جوردن تويد" اپراتور تلفن پليس لس آنجلس است. يك شب تماسي از سوي دختري به نام "ليح تميلتون" دريافت مي‌كند كه مردي با ورود به خانه‌اش قصد كشتن او را دارد.


تماس

فيلمنامه نويس: ريچارد دي اويديو
كارگردان:براد اندرسون
تهيه كننده: برادلي گالو
تدوين: آواي يوآبيان
مدير فيلمبرداري: تام ياتسكو
موسيقي: جان دبني
بازيگران: هالي بري، ابيگل برسلين، موريس چيس نات، مايكل اكلوند
ژانر: جنايي/تريلر
محسوا 2013 آمريكا، 94 دقيقه
بودجه: 13 ميليون دلار

خلاصه داستان: "جوردن تويد" اپراتور تلفن پليس لس آنجلس است. يك شب تماسي از سوي دختري به نام "ليح تميلتون" دريافت مي‌كند كه مردي با ورود به خانه‌اش قصد كشتن او را دارد. راهنمايي‌هاي "جوردن" منجر به فرار دختر جوان از دست مرد مهاجم مي‌شود. ولي هنگامي كه "جوردن" با دختر تماس مي گيرد، زنگ موبايل سبب مي‌شود تا مهاجم جاي او را پيدا كند. "جوردن" سعي مي‌كند از طريق تلفن مانع مردم مزاحم بشود، ولي مرد پشت تلفن به "جوردن" مي‌گويد: "كار انجام شده" و گوشي را قطع مي‌كند.

چند روز بعد "جوردن" خبر كشته شدن دختر را در اخبار مي‌شنود. "جوردن" موضوع را با دوستش "فيليپس" در ميان مي‌گذارد و به او مي‌گويد پس از آن اتفاق موقعيت روحي بدي پيدا كرده است و ديگر قادر به پاسخ‌گويي به تماس‌ها نيست.

6 ماه بعد او به عنوان مربي اپراتورهاي تلفن مشغول به كار است.

دختري جوان به نام "كيسي ولسون" همراه دوستش در پاساژ قدم مي‌زنند. دوست "كيسي" تماسي از سوي مدارش دريافت مي‌كند كه به او مي‌گويد كه به دنبال برادرش برود. او "كيسي" را ترك مي‌كند، ولي به طور اتفاقي موبايلش دست "كيسي" مي‌ماند. "كيسي" پاساژ را ترك مي‌كند و به پاركينگ مي‌رود. شخصي او را مي‌دزدد و داخل صندوق عقب ماشين مي‌اندازد.

"كيسي" با 911 تماس مي‌گيرد. يك اپراتور تازه‌كار گوشي را بر‌مي‌دارد، ولي نمي‌تواند "كيسي" را راهنمايي كند.

"جوردن" مكالمه را مي‌شنود و خودش شروع به راهنمايي مي‌كند./ي2

منبع: فيلم نگار  
برچسب ها: تماس ، هالی بری ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار