پایان پیکارهای نخستین هفته از فصل جدید لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور با شکست هیئت تیراندازی قم و قهرمانی تیرانداز قمی در رشته تفنگ بادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدارهای هفته اول از هفتمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دسته دوم سلاح‌های بادی تیراندازی آقایان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی کشورمان، به میزبانی هیئت تیراندازی استان فارس برگزار شد.

در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم قهرمانی تیراندازی با سلاح‌های بادی آقایان کشور در شیراز، تیراندازان شرکت کننده در دو رشته تفنگ و تپانچه به میزبانی هیئت فارس در سالن هاتف مجموعه ورزشی آیت‌الله دستغیب شهر شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در حالی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور پنج تیم هیئت تیراندازی فارس، هیئت تیراندازی قم، مقاومت قم، هیئت تیراندازی کرمان و شرکت گاز خراسان رضوی برای صعود به لیگ دسته اول کشور با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در بخش انفرادی پیکارهای هفته نخست از فصل جدید لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور و در رشته تفنگ انفرادی علی‌اصغر کلهر از تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم با امتیاز 568 موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی این مرحله شد.

در رشته تپانچه انفرادی مجید نمک‌شناس از کرمان با امتیاز 561 قهرمان شد، حامد طالبان‌پور از فارس با امتیاز 559 در رده دوم ایستاد و مرتضی صافی‌زاده دیگر تیرانداز کرمانی با امتیاز 554 به مقام سوم بسنده کرد.

در حالی که تیم مردان هیئت تیراندازی قم با اختلاف‌های اندک نتایج را به حریف خود یعنی تیم هیئت تیراندازی فارس واگذار کرد در رشته تفنگ بادی فارسی‌ها 1667 امتیاز و تیم قم 1639 امتیاز کسب کردند ضمن این‌که در رشته تپانجه بادی نیز شیرازی‌ها 1632 و قمی‌ها 1625 امتیاز به دست آوردند تا بدین ترتیب برتری از آن تیراندازان شیرازی شود./س

برچسب ها: قم ، هیئت ، تیر ، اندازی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.