
در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا؛ سهامداران در چنبره ابهام!
وی افزودک نبود برند کالای ایرانی و آموزش های لازم جهت آشنایی شرکت های بخش خصوصی با این نوع بازاریابی و هم چنین عدم آگاهی مسئولان سبب شده تا در بازاریابی اینترنتی موفقیت چشمگیری نداشته باشیم.
وی همچنین وجود زیرساخت های مناسب را یک آیتم ضروری در این حوزه عنوان کرد و بیان داشت: تهیه قوانین پشتیبان در این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است تا مصرف کنندگان نیز به شناخت کافی از کالاهای داخلی دست پیدا کنند و در آن صورت بازاریابی در این حوزه نیز بسیار آسان خواهد شد./ع2