سنندج /

حج عامل بسیار مؤثرى براى وحدت مسلمانان از نژادها و طبقات مختلف

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گفت: حج عامل بسیار مؤثرى براى وحدت دل هاى مسلمانان از نژادها و طبقات مختلف است زیرا حج تعصب هاى ملى، قومى و نژادپرستى را از بین برده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام  فراشی گفت: حج عامل بسیار مؤثرى براى وحدت دل هاى مسلمانان از نژادها و طبقات مختلف است زیرا حج تعصب هاى ملى، قومى و نژادپرستى را از بین برده است.
وی افزود: هر ساله مسلمانان در کنار هم در یک محل و با اعمالى مشترک گرد هم مى آیند و با شعارها و انجام مراسم عبادى و سیاسى به ریسمان الهى چنگ مى زنند و از اجتماع عظیم حج بهره هاى فراوانى را مى برند.
این مقام مسئول گفت: فلسفه وجودی کعبه، برای به پاخیزی مردم و نزدیک شدن به خدا است ومهم ترین نکته ای که باعث دوام انسان می شود و در زندگی دنیا انسان را محکم می کند یاد خداست.
حجت الاسلام فراشی افزود: فلسفه وجودی انسان بندگی خدا است و برای بنده خدا شدن باید همه بندگی ها را کنار گذاشت و فقط قید بندگی خدا را به گردن بیاویزید.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خدشه‌دار کردن اتحاد مسلمانان را از اهداف مهم استکبار جهانی دانست و افزود: مسلمانان در این مورد باید هوشیار باشند و انسجام و اتحاد اسلامی رادر این کنگره عظیم حج حفظ کنند./س
برچسب ها: سیاسی ، انسان ، فلسفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.