دانشجو به دنبال خبر عزل خود عنوان کرد؛

مخالفت رئیس هيئت امنای دانشگاه با حکم عزل/ هیئت امنا از مدیریت من راضی هستند

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه هیئت امنا باید حکم عزل را تایید کنند از عدم موافقت سید حسن خمینی با این حکم خبر داد.

فرهاد دانشجو ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران در خصوص قانونی بودن یا نبودن این اقدام گفت: عزل و نصب روسای دانشگاه روال قانونی خاص خود را دارد و اعضای هیئت امنا  و همچنین رئیس هیئت امنا باید این حکم را تایيد کنند.


وی با بیان این مطالب افزود: طي صخبت هايي كه با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد داشتیم وي به هیچ وجه این موضوع را تایید نکرده  کما اینکه وي در جلسه شورای مرکزی دانشگاه آزاد از فعالیت ها و افتخارات این دانشگاه بسیار راضی بوده اند.

 وی همچنین افزود: طی صحبت هایی که با اعضای محترم هیئت امنای دانشگاه داشتیم نیز این افراد از فعالیت دانشگاه آزاد راضی بوده اند و از من خواستند تا کار را با جدیت بیشتری دنبال كنم.

 دانشجو در خصوص  فعالیت های دانشگاه آزاد گفت: در 18 ماه گذشته که من فعالیت خود را آغاز کرده ام بیش از 200 رشته محل مجوز گرفته اند، بیش از 300 رشته محل دکتری و بیش از 370 رشته محل کارشناسی ارشد نیز فعال شده اند.

وی در خصوص شهریه هاتاکید کرد: امسال با توجه به تورم بین 25 تا 32 درصد و با وجود اینکه اجازه داشتیم تا 20 درصد شهریه را افزایش دهیم ولی با اعمال تخفیف 17 درصدی فقط  3 درصد افزایش شهریه خواهیم داشت.

وی همچنین به تغییر فضای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: فضای دانشگاه آزاد در این مدت از یک فضای سیاسی به فضای علمی تبدیل شده است.

دانشجو در خاتمه خاطر نشان کرد: این قبیل  اتفاقات و اخباری از این دست به هیچ عنوان فعالیت رو به جلوي دانشگاه آزاد را متوقف نخواهد کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار