حجت‌الاسلام تقوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت تلاش ايران براي تداوم امنيت منطقه/ تاريخ گوياي جنايات و خيانت‌هاي منافقين است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئله نفاق هیچ‌گاه تمام‌شدنی نیست و قطعا دشمن همیشه از گروه‌های تحت فشار خود همچون القاعده، النصره و تروریست‌های تکفیری را جهت فشار به کشورهای مستقل حمایت می‌کند و جمهوري اسلامي ايران بايد در راستاي برقراري و حفظ امنيت کشور و منطقه اقدام کند.

"حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ماهیت تروریستی گروهک منافقین اظهار داشت: تاریخ عملکرد تروریستی این گروهک را طی 34 سال اخیر به تمام دنیا مبني بر اينکه آنها از سال‌های ابتدایی انقلاب با ترور رجال و مردم دست به اقدامات شومی می‌زدند، نشان مي‌دهد.
 
وی با اشاره به فرار گروهک تروریستی منافقین به عراق در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ در دوران جنگ تحمیلی و حملات رژیم بعثی عراق به ایران "صدام حسین" با استفاده ابزاری از این گروهک در جهت رسیدن به اهداف خود و مقابله با جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کرد.
اين عضو جامعه روحانيت گفت: این گروهک با پرداختن به کارهای جاسوسی و خبرچینی، شناسایی نیروهای مسلح و امکانات نظامی جمهوری اسلامی در تداوم اقدامات خائنانه خود گام برداشتند.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی ادامه داد:‌ بعد از پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، صدام‌حسین با تحریک منافقین در جهت تداوم اقدامات ضدامنیتی در ایران و منطقه عمل می‌کردند، چرا که به گمان آنها ایران در آن شرایط توانایی لازم را برای دفاع از خود نداشت اما بارها شاهد ناکامي آنها در اجراي عمليتشان بوديم.
 
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه کشور تصریح کرد:‌ آمريکا هميشه با حمايت از گروهک تروریستی منافقین در صدد اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و این درحالی است که ایران همیشه بعد از فروپاشی رژیم بعثی عراق از مقامات دولتي خواستار کنترل این گروهک بود تا به روابط فیمابین و امنيت منطقه آسیبی وارد نشود.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز به عملکرد آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین اشاره و اظهار داشت:‌ انتقال و جابجایی منافقین به برخی از کشورها و ممانعت از کنترل عملکرد این گروهک در عراق از سوي آمريکا از جمله اقداماتی بود که در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در طول تاريخ مشاهده مي‌شود.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در پایان به وجود امنیت در منطقه بعد از تخلیه مختصات باقی‌مانده از پادگان اشرف در عراق و خروج منافقین از کشور عراق اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله نفاق هیچ‌گاه تمام‌شدنی نیست و قطعا دشمن همیشه از گروه‌های تحت فشار خود همچون القاعده، النصره و تروریست‌های تکفیری جهت فشار به کشورهای مستقل حمایت می‌کند و جمهوري اسلامي ايران بايد در تداوم برقراري و حفظ امنيت کشور و منطقه اقدام کند.

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: تقوی ، تروریست ، گروهک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار