ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احزاب تندرو منشور خانه احزاب را زير پا گذاشتند/ از منشور رقابت‌هاي سياسي استقبال مي‌کنيم

عضو حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينکه برخی احزاب تندرو چون مشارکت و مجاهدین خلق، اجازه نهايي شدن منشور خانه احزاب را ندادند، گفت: اگر قرار باشد چنین منشوری تهیه شود اکثر احزاب از آن استقبال می‌کنند.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم تدوين منشور رقابت‌هاي سياسي احزاب، گفت: در گذشته منشوری در خانه احزاب با همکاری وزارت کشور تهیه شده بود که در واقع به امضای تعدادی از اعضای احزاب رسید، اما بعضي احزاب تندرو چون "حزب منحله مشارکت و مجاهدین خلق"، این منشور را برهم زده و اجازه نهايي‌ شدن به آن را ندادند، حتي به امضاي احزاب نرسيد.
 
وي اضافه کرد: اين منشور به تاييد اکثر احزاب عضو خانه احزاب رسيده بود، هم اکنون نيز احزاب از تدوين چنين منشوري استقبال می‌کنند، اما چگونگي تدوين و مبتني بودن بر مشي اعتدال بايد بررسي شود  چرا که باید دید پیشنهادات از سوی اصلاح‌طلبان چه بوده و چه ویژگی‌هایی دارد؟
 
عضو حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينکه با تکيه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبني بر شاخص‌هاي رقابت‌هاي سياسي و منشور برادرانه حضرت امام (ره) مي‌توان به چنين منشوري رسيد، خاطرنشان کرد: اگر این طرح با تعامل تمام گروه‌های سیاسی تهیه و تدوین شده  یا از طریق جمعی که مورد تائید و انتخاب همه احزاب در کشور باشد به سرانجام خوبي خواهد رسيد.
 
گفتني است؛ پيش از اين مجيد محتشمي، سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ازارائه منشور رقابت‌هاي سياسي به حزب مؤتلفه به عنوان نماينده جريان اصولگرا خبر داده بود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، منشور ، رقابت ، سیاسی ، تندرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار