همزمان با شب ولادت امام رضا(ع)؛

برنامه شاد "ساعت 25" براي مخاطبان شبكه تهران

برنامه زنده «ساعت 25» امشب با دعوت از 4 خواننده ويژه برنامه شاد و دل‌چسبي را براي مخاطبان خود رقم مي‌زند.

«محمود محمودي» تهيه كننده به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در شب ولادت با سعادت امام رضا(ع) برنامه‌اي موسيقي محور  «ساعت 25» به صورت زنده از «رضا صنعتگر»، «محسن ميرزاده»، «عباس گلشني» و «حميدرضا تركاشوند» به عنوان خواننده‌هاي كه تعدادي كار درخصوص امام رضا دارند دعوت كرده و در ساختاري شاد و جنگ‌گونه لحظات دل‌چسبي را براي مخاطبان خود در قم مي‌زند.

وي افزود: پخش 50 تيتراژ منتخب ديشب به پايان رسيد و امشب آخرين فرصت براي مخاطبان است تا نظر خود را نسبت به تيتراژ مورد علاقه خود ارسال كنند و در برنامه فردا نتيجه نظرسنجي با انتخاب 8 تيتراژ پايان اعلام مي‌شود.

گفتني است برنامه «ساعت 25» به مدت 80 دقيقه از ساعت 45/12 تا 2 بامداد روي آنتن شبكه تهران رفته كه از عوامل آن «حميدرضا جهان شاملو» مدير توليد، «محمدرضا كشميري»، كارگردان، «برديا قاسمعلي»، «رويا ابتهاج» و «انسيه حسيني» گروه تدوين و «محمودرضا قديريان» مجري است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
اردلان نوبخت
۰۲:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام..به کسانی که در این برنامه زحمت میکشند..وبه مجری بسیار توانا..و بزرگوار.برنامه ساعت 25...اردلان نوبخت هستم و برنامه خوب شما را همیشه دنبال میکنم..و آلبومی دارم..به نام....بیا شیرینه این رویا..... دوست دارم در زمینه خواننده گی با شما عزیزان همکاری کنم09121533193..شماره تماس بنده..