کرمانشاه/

با تمسک به قرآن خود را در برابر معضلات عصر حاضر بیمه کنیم

امام جمعه اسبق کنگاور گفت: قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان، کتاب انسان‌سازی و تکامل است و باید با تمسک به این کتاب خود را در برابر معضلات عصر حاضر بیمه کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، آیت‌الله سیدعباس میریونسی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه موسسه قرآنی امام خمینی(ره) در شهرستان کنگاور به بررسی نقش قرآن و آموختن آموزه‌های قرآنی در تحکیم بنیان خانواده پرداخت.

میریونسی تاکید کرد: انیس شدن با قرآن و عمل به آموزه‌های آن، انسان را از شر شیطان در امان نگه می‌دارد و به زندگی معنایی تازه می‌بخشد.

به گفته امام جمعه اسبق کنگاور، قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان کتاب انسان‌سازی و تکامل است پس با تمسک به این کتاب خود را در برابر معضلات عصر حاضر بیمه کرده و از دستورات سازنده آن در زندگی روزمره استفاده کنیم.

میریونسی با تاکید بر اینکه قرآن کتابی کامل برای رشد و تعالی بشر است که توسط پاک‌ترین بنده خدا در اختیار مردم قرار گرفت، عنوان کرد: یکی از بهترین اعمالی که انسان می‌تواند انجام دهد، خدمت به قرآن است.

موسسه قرآنی حضرت امام خمینی(ره) با زیربنای 400 متر مربع در دو طبقه ساخته شده و شامل یک سالن اجتماعات یک‌صد نفره و 6 کلاس مجهز به رایانه برای آموزش دانش آموزان است.

برای احداث این موسسه و تجهیز آن بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده که توسط یک فرد خیر پرداخت شده است.
برچسب ها: کرمانشاه ، قرآن ، معضلات ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.