اردبیل /

گفتمان رهبری راه حرکت و پیروزی برای ملت ایران است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان رهبری راه حرکت و پیروزی برای ملت ایران است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه‌خلخال در جمع اهالی روستای خمس از توابع بخش مرکزی خلخال اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر نرمش قهرمانانه و حفظ حقوق اساسی ملت ایران دارند به این معناست که حفظ حقوق ملت ایران و حقوق هسته‌ای کشور از اولویت‌های مهم کشور، دولت، حاکمیت و مجلس است.

وی افزود: اکنون در تحریم‌ها قرار داریم باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و در برهه تحریم با حرکت به سوی تولید و توسعه کشور برای آبادانی ایران بکوشیم و در این راه قدم‌های دولتی‌ها، مجلسی‌ها و مردم با تعامل استوار‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در وضعیت کنونی که استکبار جهانی دست به تحریم کشورمان ایران زده است و بعضی از مشکلات به وجود آمده در کشور ناشی از این تحریم‌هاست که با درایت مقام معظم رهبری و همکاری مردم قابل حل است.

عضو گروه دوستی پارلمان ایران و اروپا تصریح کرد: ملت ما با صبر، فشارها و تورم را تحمل کرده و دولتمردان با حمایت مقام معظم رهبری در مقابل تمامی تحریم‌ها تا پای جان ایستاده‌اند و تا آخرین نفس از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع خواهند کرد.

جعفری بنه‌خلخال ادامه داد: قبل از تحریم‌ها روزانه 2.5 میلیون بشکه نفت به فروش می‌رسید و روزانه ارز حاصل از فروش نفت وارد ذخایر ارزی کشور می‌شد ولی اکنون با تحریم دشمنان نفت کشور ما نه تنها خریده نمی‌شود بلکه کشورهایی که از ایران خرید نفتی دارند قابلیت برگشت پول نفت با ارزهای جهانی به کشور وجود ندارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولت دهم بیان داشت: دولت جدید تدبیر و امید، با پشتکار خود و حمایت‌های مقام عظمای ولایت و رهبری گام اساسی در توسعه کشور برداشته شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم وضعیت رو به بهبودی برود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.