توسعه پتروشيمي با بخش خصوصي برنامه ريزي مي شود

معاون مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي گفت: همكاري و تعامل با بخش خصوصي براي توسعه صنعت پتروشيمي به عنوان يك راهبرد در دستور كار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حسن پيوندي با بيان اين مطلب گفت: بخش خصوصي در صنعت پتروشيمي يكي از اركان توسعه اين صنعت ارزش آفرين به شمار مي رود و افزايش سطح همكاري ها ميان شركت هاي واگذار شده در قالب اصل ۴۴ قانون اساسي با يكديگر و همچنين با شركت ملي صنايع پتروشيمي مي تواند اهداف پيش بيني شده براي توليد را محقق سازد.

وي افزود: پتروشيمي اكنون يكي از اركان اقتصاد ايران به شمار مي رود و در سال حماسه اقتصادي براي دستيابي به هدف هاي برنامه ريزي شده براي اين صنعت بايد با برنامه ريزي و هدف گذاري هاي دقيق مديريت، ارتباطات و قوانين را در صنعت پتروشيمي تقويت كرده و تحولي جديد ايجاد كنيم.

وي ادامه داد: تقويت صنعت پتروشيمي توسعه اقتصادي كشور را به همراه مي آورد و مي تواند اركان اقتصاد ايران را تقويت كند.

به گزارش شبكه اطلاع رساني نفت و انرژي ، معاون مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي تصريح كرد: بخش دولتي در كنار بخش خصوص مي توانند بسياري از چالش هاي موجود در صنعت پتروشيمي را مرتفع كند و در اين مسير يك عزم ملي نياز است تا اين صنعت بتواند به اهداف كلان خود دست يابد.

وي تاكيد كرد: شركت ملي صنايع پتروشيمي آماده هرگونه همكاري و تعامل با بخش خصوصي و مجموعه انجمن ها و تشكل هاي فعال در صنعت پتروشيمي است.

پيوندي ادامه داد: صنعت پتروشيمي ايران در چند سال گذشته با وجود اعمال شديد ترين تحريم ها توانست دستاوردهاي بسياري را كسب كند و درآمد زايي مطلوبي را براي كشور داشته باشد و در صورت حمايت بيشتر از سوي دولت و نظام بانكي اين صنعت مسير پيشرفت خود را با شتاب بيشتري خواهد پيمود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پتروشیمی ، خصوصی ، نفت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار