اول مهر ماه افتتاح می شود؛

بیمارستان صحرایی دکتر شهید دیالمه در یافت آباد تهران

افتتاح بیمارستان صحرایی با اهدافی مهم که از جمله مهم ترین اهداف آن ارتقا روحیه جهادی و بسیجی برای جامعه پزشکی در بلایای طبیعی است.

طباطبائی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان صحرایی شهید عبدالحمید دیالمه به همت بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و با محوریت بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء در مهر ماه سال جاری برگزار می گردد.

وی عنوان کرد: این بیمارستان صحرایی با همکاری بیمارستان های رسول اکرم (ص) ، شفا یحیائیان، شریعتی، مطهری، قلب شهید رجایی، امام خمینی (ره) علی اصغر (ع)، مرکز طبی کودکان، شهدای یافت آباد ، شبکه غرب ،کانون ناحیه مسلم بن عقیل (ع) در تخصصی دریافت آباد برگزار خواهد شد

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان صحرایی دکتر دیالمه در بخش های اطفال، زنان، روانپزشکی، قلب و عروق، جراح عمومی ، ارتوپدی، ارولوژی است.

وی گفت: بیمارستان صحرایی خدمات به صورت رایگان با اهداف کمک به قشر پایین است.

وی در پایان گفت: این بیمارستان با سه هدف اصلی ارتقا آمادگی تیم های اضطراری و بیمارستانی در حوادث و بلایا برای پزشکان و پیراپزشکان در سطح تهران با مانور تخصصی است و برای آسیب شناسی حوزه سلامت و در جهت رفع آن و گوشزد به مسئولین و در نهایت ارائه خدمات به مردم آسیب پذیر و مناطق آسیب پذیر تر تهران در حواشی آن به صورت صادقانه و خالصانه است.

همچین این کار، برای تقویت سطح فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه خصوصا جامعه پزشکی انجام می گیرد./ع2

برچسب ها: بیمارستان ، صحرایی ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار