تبریز/

احداث بزرگ ترین پارک به نام پارک ولایت در کمربندی جاده اهر – مشکین شهر

فرماندار شهرستان اهر، در جمع شهروندان اهری از احداث بزرگ ترین پارک به نام پارک ولایت در کمربندی جاده اهر – مشکین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،رضا صدیقی ایجاد پارکهای منطقه ای در چهارگوشه ورودی های شهرستان اهر و احداث پارک محلات را نیز از اولویت های عمرانی در حوزه شهری و توسعه فضای سبز برشمرد.

وی، گفت:ساخت پارک شهدای هسته ای با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست و شهرداری اهر در شهرک شیخ شهاب الدین، پارک بانوان تحت عنوان آنالار و پارک ولایت که با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حال اجراست که امید است در جهت توسعه مکانهای مناسب برای شهروندان تحت عنوان پارکهای محلات عموم شهروندان اهری از امکانات مناسب در حوزه شهری و فضای سبز بهره مند شوند.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد با حل مشکل اداری از سوی شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل منابع طبیعی پارک جنگلی مصنوعی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در محوطه دانشگاه و شهرک صنعتی اهرراه اندازی شود تا مسافران، گردشگران و دانشجویان از مزایای این پارک بهره مند شوند.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از آیتم های توسعه شهرستان اهر را توسعه صنعت گردشگری، ایجاد زیرساختهای مناسب در این بخش برای جذب گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد و اعلام نمود دفتر جذب سرمایه گذاری شهرستان اهر مستقر در فرمانداری این شهرستان آماده ارائه مشاوره به سرمایه گذاران در این حوزه و اعطای تسهیلات مناسب دراین زمینه می باشد.

وی، از اتمام عملیات اجرایی اولین نمایشگاه صنایع دستی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد و اظهار امیدواری نمود با اتمام این پروزه شاهد عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات شهرستان اهر و منطقه ارسباران دراین نمایشگاه باشیم.

صدیقی، همچنین ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی و اثار تولیدی هنرمندان منطقه را در شهرستان اهر ضروری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تسریع در راه اندازی موزه مردم شناسی این شهرستان نمایشگاه جنبی نیز در کنار این مجموعه دایر گردد./ز

برچسب ها: احداث ، پارک ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.