سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

ایران با موشک‌های دوربرد خود به قدرت تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل شده است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح ایران با اقتدار تأمین کننده امنیت و منافع ایران هستند و با موشک‌های دور برد قدر و سجیل با برد بیش از 2 هزار کیلومتر آمادگی به قدرت تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی  ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر "سید یحیی صفوی" دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در حرم امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز رسانه‌ها شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها از جمله دفاعی هستند.
 
وی افزود: نیروهای مسلح ما با اقتدار تأمین کننده امنیت و منافع ایران و آن‌ها با اقتدار حامی دولت هستند و به خنثی کردن تحریم‌ها کمک می‌کنند.
 
مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی با بیان اینکه ملت ما جنگ اقتصادی را به حمله اقتصادی تبدیل می‌کند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند و تأثیرگذار در مناسبات منطقه‌ای و جهانی شناخته می‌شود و راهبرد منطقه‌ای ایران در منطقه حساس غرب آسیا صلح مبتنی بر عدالت است. هر طرح و نقشه‌ای در جهت صلح و امنیت پایدار بدون حضور ایران با مشکل مواجه می‌شود.
 
سرلشکر صفوی اظهار داشت: مردم آسیا و به خصوص غرب آن طی 12 سال گذشته با حمله آمریکا به مردم منطقه مواجه هستند و امروز هم شاهد جنگ طلبی آن‌ها در سوریه هستیم، در حالی که نظام ایران پرچمدار صلح در این منطقه است و به تمامی دولت‌ها و حکومت‌های منطقه احترام می‌گذارد.
 
وی گفت: ایران آغازکننده و دنبال کننده جنگی نخواهد بود، ایران به یک قدرت بازدارندگی تأثیرگذار رسیده است و ما با موشک‌های دوربرد قدر و سجیل با برد بیش از 2 هزار کیلومتر و آمادگی ملت‌مان به یک قدرت تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل شده‌ایم. امیدواریم دشمنانمان دست از تحریم‌ها بردارند و با عقلانیت با کشور بزرگ و تمدن و فرهنگ اسلامی انقلاب اسلامی کنار بیایند. زیرا این به نفع همه خواهد بود.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان خاطرنشان کرد: ادامه فشارها و ظلم مضاعفی که از جانب دشمنان به مردم وارد می‌شود، باعث می‌شود مردم ما در مقابل این ظلم ایستادگی کنند و با مقاومت و تدبیر و به کمک دولت تازه نفس این تحریم‌ها را پشت سر بگذارند تا ما به رشد و شکوفایی اقتصادی برسیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار