اباذری: ایجاد تغییرات در قوانین هاکی برای جذب اسپانسر و تماشاگران بیشتر است

رئیس کمیته داوران هاکی در خصوص تغییرات قوانین، اظهار کرد: تصمیم بر آن است که هاکی را به سمتی هدایت کنیم که سرعت و هیجان در بازی در اولویت باشد.

حسن اباذری رئیس کمیته داوران هاکی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: هاکی داخل سالن را می خواهیم به سمتی هدایت کنیم که سرعت در بازی ها حرف اول را بزند تا از این طریق بتوانیم هیجان در بازی ها را افزایش دهیم تا تماشاچیان انگیزه های بیشتری برای تماشای بازی های هاکی داشته باشند و ما از طریق تماشاگران بتوانیم اسپانسر بیشتری برای دیدارهای لیگ برتر و تیم ملی جذب کنیم.

وی افزود: هیئت رئیسه با این تغییرات می خواهد سرعت بازی و حضور تماشاچیان را افزایش دهد تا بتوانیم در مسابقات المپیک 2020 بتوانیم به یک نتیجه مطلوب برسیم و حضور موثر داشته باشیم.
وی در ارتباط با تاریخ اجرای تغییر قوانین تصریح کرد: در جلسه ای که با اعضای کمیته ملی المپیک داشتیم، قرار بر آن شد که در مسابقات بین المللی این تغییرات از 10 شهریور اعمال شود و پس از انجام جلسه ای که با اعضای کمیته فنی که در هفته آینده خواهیم داشت، احتمالا در مسابقات داخلی هم در لیگ پیش رو این تغییرات در حوزه بانوان و آقایان انجام می شود.
اباذری در ارتباط با اینکه آیا این تغییرات در هاکی چمنی هم اعمال می شود، یا خیر افزود: تلاش ما بر این است که مشخصه های هاکی داخل سالن و چمن را به یکدیگر نزدیک کنیم و احتمالا این تغییرات در هاکی چمنی نیز اعمال خواهد شد./آق
برچسب ها: اباذری ، هاکی ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار