امیر پوردستان:

هرگونه تهدیدی را با قدرت پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما به عنوان بازوهای مسلح نظام بر خود واجب می‌دانیم که با هر تهدیدی در دریا، هوا و زمین با قدرت برخورد کنیم تا دشمنان را از کرده خود پشیمان شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم رژه صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه این نیرو اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح به برکت تجربیات سال‌های دفاع مقدس و تدوین نبردهای اخیر و دکترین عملیاتی و بهره‌مندی از سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته بومی از استعداد و قابلیت بسیار بالایی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور برخوردار است.
 
وی افزود: دکترین ما دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است و ما هیچ‌گاه آغاز کننده جنگ نخواهیم بود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ما به عنوان بازوهای مسلح نظام بر خود واجب می‌دانیم به گونه‌ای توانمندی‌های خود را ارتقا دهیم که با هر تهدیدی در دریا، زمین و هوا با قدرت برخورد کنیم تا دشمنان از کرده خود پشیمان شوند.
 
امیر پوردستان گفت: وجهه همت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آن است که بتوانند برای ملت دژ، قلعه و برج و بارو باشند تا در سایه اقتدار نیروهای مسلح نظام، ملت آسایش داشته باشد و بتواند به حرکت پیش‌رونده خود ادامه دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این راه سخت و پرفراز و نشیب خودمان را نیازمند حمایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده معظم کل قوا و همچنین دعای خیر ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌دانیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسن عسگري
۰۵:۴۲ ۲۷ دی ۱۳۹۲
خدا پشت و پناهتان؛
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۵۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
پر توان باد ، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای کشور اسلامی .
آخرین اخبار