تجاوز بي‌شرمانه ناپدري به دختر 4 ساله/جسد متجاوز در سطل آشغال پيدا شد+عکس

مادر 35 ساله شوهرش را در حين تجاوز به دختر 4 سال‌ةاش با ضربات چوب بيسبال از پا درآورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز پس از‌آشنایی فارسینیا اوانز 30ساله با آنتوان رینی 42 ساله و ازدواج آن ها پس از گذشت 6 ماه فارسینیا متوجه رفتار خشونت آمیز آنتوان و همچنین سوء مصرف مشروبات الکلی وی شد و چندین بار دختر چهار ساله اش از آزار و اذیت جنسی در نبود وی مرتکب شده بود که نارسیتیا آن را خیال بافی می‌پنداشت فارسیتا اوانز به عنوان منشی و دستیار دندانپزشک در کلرادو برای امرار معاش استخدام شده بود.

وی پس از بازگشت ناگهانی خود انتوان را با بی شرمی حین انجام عملی وقیحانه یافت و آنتوان در حالی که به دلیل سوء مصرف مشروبات الکلی توانایی ایستادن روی پای خود را نداشت از پشت سر مورد اصابت ضربه چوب بیسبال قرار گرفت و جسد بی جان وی را به پشت ساختمان در یک سطل زباله قرار داد.

مرگ وی به دلیل شکستگی جمجمه از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تائید شد.اواتر با معرفی خود به پلیس و اعتراف به قتل وی بازداشت شد.

تحقیقات پلیس پس از بررسی سابقه آنتوآن حاکی از آن است که وی شش ماه پیش در مدت زمانی که با اواتر آشنا شده بود از زندان کلرادو به جرم سرقت مسلحانه از یک منزل مسکونی دستگیر و پس از 4 سال محکومیت از زندان آزاد شده بود.

پلیس در حال تحقیق در مورد ادعاهای اوتر مبنی بر تعارض جنسی آنتوان به دختر چهار ساله است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تجاوز ، پدری ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Singapore
فاطمه
۰۷:۵۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
واقعا نمیدونم چی باید بگم خدا به همه رحم کنه
اخرالزمان یعنی این..
آخرین اخبار