قم/

اهتمام شهرداری به رعایت هرچه بیشتر قانون / مردم از شهرداری رضایت دارند

آیت‌الله علوی‌گرگانی بر اهتمام هرچه بیشتر شهرداری به رعایت قانون تاکید کردند و گفتند: یکی از نهادهای مهم و حساس شهرداری است و مردم ارتباط بسیار زیادی با این نهاد دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار محمد دلبری شهردار قم و هیئت همراه در سخنانی با تبریک انتخاب مجدد دلبری به عنوان شهردار قم گفت: این‌که جنابعالی برای بار دوم به عنوان شهردار قم انتخاب شده‌اید نشان دهنده و معرف حسن عمل شما است.

وی با تاکید بر این‌که رضایتمندی خداوند متعال در گرو رضایت مردم است،‌عنوان کرد: قطعاً به دلیل حسن عمل، مردم از شما راضی بوده‌اند که شورای شهر نیز نسبت به انتخاب مجدد جنابعالی اقدام کرده است و این انتخاب را تبریک می‌گویم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که یکی از نهادهای مهم و حساس شهرداری است و مردم ارتباط بسیار زیادی با این نهاد دارند، خاطرنشان کرد: حساب شهرداری با دیگر نهادها جدا است و در 2 بخش دریافت عوارض از مردم و نحوه هزینه کردن آن دارای مسئولیت مهمی هستید.

وی ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به تبعیت از قانون را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید در نشست‌هایی که با کارکنان خود برگزار می‌کنید آن‌ها را به رعایت قانون و اهمیت مسئولیتی که بر دوش دارند، آگاه کنید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به این‌که در زمینه اجرای قانون نباید با کسی تعارف داشته باشید و البته نباید به کسی هم بی‌حرمتی شود، تاکید کرد: شهر قم به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت (ع)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه و همچنین حضور مراجع تقلید دارای معنویت ویژه‌ای است و باید در برنامه‌ریزی‌های خود به این مسئله دقت لازم را داشته باشید.

وی در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته در شهرداری قم پرداخت و بازگشایی بلوار پیامبر اعظم، بازگشایی 28 خیابان جدید، ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت (ع) توسط بانک مرکزی و ... را از جمله اقدامات انجام شده دانست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.