امیری‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ضرورت آغاز فعاليت انتخاباتي احزاب تنها شش ماه قبل انتخابات مجلس/حضور پرشور مردم ملاكي مهم‌تر از حضور احزاب

دبیرکل جمعیت وعاظین ولایی کشور گفت: به منظور حضور جريان‌هاي سياسي در عرصه انتخابات بهترین زمان شش ماه قبل از آن است که بتوان فعالیت‌های خود را به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر آغاز کرد.

"حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت انتخاباتی برخی جریان‌های سیاسی به منظور تصدی اکثریت کرسی‌های مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت سیاسی به منظور تصدی اکثریت کرسی‌های مجلس زودهنگام است.

وی افزود: با توجه به فعالیت دولت یازدهم در اجرای برنامه‌های خود بهتر است که در این زمان هم‌سو و همپای دولت باشیم و اينكه ملت ایران دارای بینش عمیقی هستند و در هر عرصه‌ای قدرت شخیص رأي به افراد اصلح را دارند.

دبیرکل جمعیت وعاظین ولایی کشور به فرآیند ثبت‌نام کاندیدای انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: حزب ما از هم‌اکنون برای شرکت در انتخابات هیچ برنامه‌ای ندارد چرا كه از آینده هيچ خبری نداریم و در اين ميان حضور پرشور مردم در عرصه انتخاباتی به عنوان اصلي‌ترين ملاك براي ما مدنظر است.

این فعال سیاسی ادامه داد: پیروزی جریانات خاص سیاسی در انتخابات مختلف برای ما دارای اهمیت نیست و بهتر است كه همگي به منظور افزایش حضور پرشور مردم در انتخابات گام برداريم.

حجت‌الاسلام امیری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: به منظور حضور در عرصه انتخابات بهترین زمان شش ماه قبل از آن است که بتوان فعالیت‌های خود را به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر آغاز کرد.

گفتني است برخي از جريانات سياسي اصولگرا به ويژه اصلاح‌طلبان به منظور تصدي اكثريت كرسي‌هاي مجلس دهم از هم‌اكنون با آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي خود در قالب تدوين برنامه و يا بازسازي تشكيلاتي در حال فراهم‌سازي زمينه‌هاي لازم در اين خصوص هستند.

لازم به ذکر است که دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه سال 1394 برگزار مي‌شود.

پيش از اين باشگاه خبرنگاران اخباري را در اين خصوص منتشر كرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: امیری فر ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار