نگاهداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رياست "ميرزاده" در انتظار تأييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي/نامه‌اي از هيئت امنا دريافت نكرده‌ايم

معاون نظارت و راهبردي اجراي مصوبات شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي، گفت: هنوز نامه‌اي از سوي هيئت امناي دانشگاه آزاد مبني بر تاييد حميد ميرزاده براي رياست دانشگاه آزاد براي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارسال نشده است.

"بابك نگاهداري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه حکم رياست حميد ميرزاده در دانشگاه آزاد مبتني بر تاييد در شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي است، گفت: طبق اساسنامه شورا‌ي‌عالي انقلاب فرهنگي زماني كه نامه رياست ميرزاده براي شورا ارسال شود به راي گذاشته شده و اعضا راي خود را در اين زمينه اعلام مي‌کنند و سپس حكم رياست صادر و حالت قانوني به خود مي‌گيرد.
 
وي با بيان اينکه هيئت امناي دانشگاه آزاد به سرپرستي ميرزاده راي داده‌اند، تصريح کرد: هنوز نامه‌اي با اين مضمون براي شورا عالي انقلاب فرهنگي ارسال نشده است و حميد ميرزاده كماكان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد به كار خود ادامه مي‌دهد.

شايان ذکر است، حمید میرزاده در سال 1386 با دعوت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیات موسسه دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر این هیات و با تصویب هیات موسسه به عضویت هیات امنای دانشگاه درآمده است.

وی در ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ با رأی شش تن از هیئت امنای دانشگاه آزاد بعد از عبدالله جاسبی و فرهاد دانشجو رياست دانشگاه آزاد اسلامي را بر عهده گرفت.

حمید میرزاده در سال 1329 در سیرجان  متولد شد. او تا اخذ دیپلم ریاضی در سیرجان تحصیل کرد و پس از آن در رشته کارشناسی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد در سال 52 فارغ‌التحصیل شد.

وی در سال 54  خدمت سربازی خود را به عنوان دبیر شیمی در دبیرستان‌های سیرجان به پایان رساند و در سال 55 برای ادامه تحصیلات به تهران آمد و در پلی تکنیک تهران برای دوره کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر پذیرفته و در سال 57 فارغ‌التحصیل شد.

میرزاده فروردین 58 بعنوان عضو هیات علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان استخدام شد و در سال 73 موفق به دریافت درجه دکترا در همین رشته از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا (UNSW) شد.

میرزاده بعد از انقلاب اسلامی در دولت محمدعلی رجائی و دولت سازندگی نیز مسئولیت‌های اجرایی را برعهده داشته است.

سوابق اجرایی و مدیریتی:

- فرماندار سیرجان: 1360-1359

- استاندار کرمان: 1364-1360

- معاون اجرایی نخست‌وزیر: 1368-1364

- معاون اجرایی رییس‌جمهور: 1374-1368

- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه: 1376-1374

- دبیر و عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی 1386 تاکنون.

عضو هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی 1386 تاکنون.

سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی:

عضو هیات علمی دانشگاه کرمان 1358-1373.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 1373 تاکنون.

استاد وابسته دانشگاه علوم پزشکی تهران 1390 تاکنون

عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، 1389-1373


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار