شکوهی:

بعد از گذشت هشت هفته بازیکنان تیم یک ریال هم دریافت نکرده اند

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنان تیم با وجود گذشت هشت هفته از لیگ برتر یک ریال هم دریافت نکرده اند.

یعقوب شکوهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از آغاز لیگ برتر 8 هفته گذشته است ولی بازیکنان تیم یک ریال هم دریافت نکرده اند نه اینکه پول نباشد به خاطر مشکل اداری به دستشان نرسیده است ولی با این وجود با دل و جان برای تیم بازی می کنند و بدون داشتن توقعی تا اینجای کار عملکرد مطلوبی داشته اند و سیر صعودی را در تیم شاهد هستیم و روند رو به جلویی داریم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم اکنون با 5 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر هستیم و ما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

شکوهی در ادامه گفت: از هفتۀ هشتم لیگ برتر به مصاف سنگ آهن یزد رفتیم که در پایان دیدار با اختلاف یک امتیاز 27 بر 28 به حریف خود باختیم؛ در این دیدار بازی پایاپائی بود ما در 10 ثانیه آخر باختیم.

شکوهی در مورد داوریها گفت: متأسفانه اشتباهاتی در داوریها وجود دارد البته نه از روی عمد بلکه سهوی است اما این کار باعث می شود که روی تیم ها تأثیر بگذارد و نتایج تغییر کند.

وی افزود: در دیدار این هفته ما با بافق یزد از داوران جوان و کم تجربه استفاده شده بود که توانایی کنترل بازی را نداشت و اگر از داوران با تجربه تر استفاده می شد به حتم ما برنده این بازی بودیم.

شکوهی اضافه کرد: تنها انتظاری که ما از مسئولین فدراسیون داریم این است که در چینش داوران دقت کنند.

وی در خصوص حضور در لیگ برتر و اهدافشان گفت: به طور حتم هر تیمی آرزو دارد که در لیگ برتر بازی کند ما نیز از قاعده مستثنی نیستیم و هدفمان این است که در این رقابتها بمانیم و با توجه به پتانسیل و قابلیتهایی که از بازیکنان تیم سراغ دارم به طور حتم به این مقصود خواهیم رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم و تاکنون بازیکنان تیم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده اند و تنها ملی پوش ما از تیم ملی نوجوان است و اکثر بچه ها جوان و بی تجربه هستند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار