چالش خودروهاي ميلياردي در «تهران 20»

برنامه امشب «تهران 20» با دعوت از دكتر «فيروز رازنهان» عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي و «عليرضا اخلاقي» به عنوان كارشناس، نويسنده و روزنامه‌نگار به اثرات اين پديده اجتماعي مي‌پردازند.

«عليرضا اخلاقي» سردبير تهران 20 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: خودروهاي ميلياردي به عنوان يك پديده اجتماعي است كه داراي تاثيرات منفي روي اجتماع و افراد است بنابراين برنامه «تهران 20» امشب با دعوت از دكتر «فيروز رازنهان» عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي و دبير كارگروه سبك زندگي به همراه «عليرضا اخلاقي» به عنوان كارشناس، سردبير و روزنامه‌نگار در خصوص نگاه به اين پديده اجتماعي و تبعات آن به بحث و بررسي مي‌پردازند.

وي افزود: به طور قطع استفاده از خودروهاي ميلياردي براي افرادي كه درآمدهاي مشخص دارند باورپذير است ولي اين پديده در صورت محدود بودن مي‌تواند از منظر اخلاقي و اجتماعي در سبك زندگي ساير افراد تاثيرگذار باشد.

اخلاقي خاطرنشان كرد: دوربين تريبون آزاد امشب با تعدادي از افراد صاحب اين خودروهاي ميلياردي و همچنين تعدادي از شهروندان كه چه احساسي دارند در هنگام مواجه با اين خودروهاي ميلياردي مباحث قابل چالشي را براي مخاطبان به تصوير مي‌كشد.

وي در پايان عنوان كرد: بحث امشب برنامه «تهران 20» به صورت پژوهشي و با دعوت از يكي از صاحبان خودرو ميلياردي و يك شهروند معلم ادامه مي‌يابد.

گفتني است از عوامل امور فني و گرافيك «منوچهر خدايي»، تهيه كننده محمود احمدي افزادي نويسنده و سردبير «عليرضا اخلاقي»، دستيار تهيه كننده «سيد حميد ساعتي» و مجري «مازيار ناظمي» است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار