احمدی مطرح کرد

آسیب‌شناسی و تقویت اجماع گروه‌ها هدف اصلی اصلاح‌طبان

دبیرکل حزب همبستگی گفت: هم‌اکنون به منظور حفظ و تقویت فعالیت اصلاح‌طلبان در قالب تعامل و اجماع در کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در حال فعالیت هستیم تا بتوانیم با آسیب‌شناسی، در جامعه تاثیرهای لازم را از خود به جای بگذاریم.

"علی‌اصغر احمدی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اجماع و فعالیت کنونی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: فعالیت این جریان سیاسی در دو بخش عام و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خلاصه می‌شود که این شورا در حال حاضر در تعامل بسیار مطلوب با "خاتمی" توانست به اهداف خود برسد.

وی به تعامل میان گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و تصریح کرد: بعد از کسب نتیجه مثبت در انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب و نیروهایی که مایل به تغییراتی در ساختار سیاسی کشور بودند، با دنبال کردن اهداف مشخصی در حال پیشروی به جلو هستیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: عدم سهم‌خواهی فعالان اصلاح‌طلب سیاسی از دولت روحانی و کمک همه‌جانبه به دولت یازدهم از جمله موضوعات کلانی بود که در تعامل و اجماع اصلاح‌طلبان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به آن تاکید داشتیم.

احمدی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با مبانی قبلی خود در حال پیشروی است، گفت: در حال حاضر به منظور حفظ و تقویت فعالیت اصلاح‌طلبان در قالب تعامل و اجماع در کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در حال فعالیت هستیم تا بتوانیم با آسیب‌شناسی در جامعه تاثیرهای لازم را از خود به جای بگذاریم که در آینده بخشی از این فعالیت‌ها را دبیر فعلی شورا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

دبیرکل جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در تمامی عرصه‌ها در حال فعالیت هستیم و باید با نگاهی کلان همراه با برنامه و تلاش پیش برویم تا بتوانیم موفقیت‌های زیادی را در جهت کادرسازی، تربیت نیرو، اطلاع‌رسانی و انتخابات دست پیدا کنیم.

احمدی با بیان اینکه اهداف مورد نظر در جهت اجماع به منظور ارتقاء نظام است، گفت: اعمال و اجرای تمامی اهداف مورد نظر بستگی به شرایط جامعه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار