زنجان/

برگزاری همایش بزرگ علما و مبلغین در زنجان

همایش بزرگ علما و مبلغین در آستانه ماه محرم در زنجان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه شورای تبلیغ استان زنجان با اعلام این مطلب گفت : امسال برنامه های ماه محرم با حضور اقشار مختلف مردم، هیئات مذهبی و سایر تشکل های فرهنگی و دینی به بهترین شکل ممکن برگزار می شود .

حجت الاسلام خدایی  افزود:امسال نیز همانند سالهای گذشته اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعزام مبلغ و روحانی به تمام نقاط استان تلاش می کند پوشش تبلیغی استان به بهترین شکل ممکن توسعه دهد.

وی ادامه داد : در استان زنجان تلاش می شود کلیه اعزام ها از طریق شورای تبلیغ استان صورت گیرد تا از ناهماهنگی و موازی کاری ها جلوگیری شود .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه محرم امسال روحانیون به تبیین واقعه عظیم عاشورا و تاثیر آن بر نهضت های اسلامی خواهند پرداخت تصریح کرد: عاشورا درس بزرگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی انسانهایی که در مقابل ظلم و ستم به پا خاستند و حماسه ای ماندکار در تاریخ بشریت ثبت کردند .

حجت الاسلام خدایی  ادامه داد: برگزاری همایش علما و مبلغین در آستانه محرم و همایش هیئات مذهبی و کانون مداحان از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ماه محرم است.

وی خاطر نشان کرد: در ماه محرم امسال باز تلاش می شود با برنامه های آموزشی مناسب آسیبهای موجود در عزاداریها به حداقل ممکن برسد ./س


برچسب ها: همایش ، علما ، مبلغین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.