حمله نظاميان آل خليفه به شمار زيادي از بحريني ها‌ي معترض

شماری از شهروندان بحرینی در حملات نظامیان رژیم آل خلیفه به شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه یکی دیگر از شهدای انقلاب بحرین بر اثر اصابت گلوله های ساچمه‌ای زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ شهید یوسف النشمی 31ساله به علت درمان نشدن در زندان و بی اعتنایی مسئولان جان باخت.

ایمن حلاوی گزارشگر المنار در گزارشی گفت : مقامات بحرینی به درخواستها برای انتقال شهید یوسف علی عبد الله یعقوب النشمی به بیمارستان بی اعتنایی کردند و وی به مدت بیش از هفت هفته از بیماری رنج برد. جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین اعلام کرده است مقامات بحرینی بازداشت شدگان را از رسیدگی های پزشکی محروم کرده اند تا تنبیه آنها را چند برابر کنند.

شهادت النشمی یکی از این موارد است که در زندانهای نظام علیه مخالفان تکرار می شود.مراسم تشییع از منطقه جد حفص به سوی منطقه مصلی که زادگاه اوست آغاز شد و مردم با وجود تشدید تدابیر امنیتی و بستن تعدادی از راهها ، مشارکت گسترده ای در این مراسم داشتند.

نیروهای امنیتی نیز در سطح گسترده ای به شرکت کنندگا در این مراسم با گلوله های ساچمه ای یورش بردند و شمار زیادی زخمی شدند که بیشتر آنها از قسمت بالاتنه زخمی شده اند .فعالان گفتند سرکوب شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید النشمی با ادامه حملات امنیتی همزمان بود و نیروهای امنیتی دهها مخالف را در مناطق مختلف بازداشت کردند.
برچسب ها: حمله ، نظامی ، خلیفه ، بحرین ، معترض ، زیاد ، شمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار