سخنان ضدايراني "جرج بوش" در يک نشست صهيونيستي

"جرج بوش"، رييس جمهور پيشين آمريکا، در يک نشست صهيونيستي در نيويورک ادعاهايي را عليه ايران بيان کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پايگاه اينترنتي روزنامه جروزالم پست، چاپ رژيم صهيونيستي، در شماره روز پنجشنبه خود نوشت، جرج بوش که در کنفرانس رؤساي سازمان‌هاي يهوديِ آمريکايي در نيويورک در برابر 1200 شرکت‌کننده در اين گردهمايي سخنراني مي کرد، مدعي شد: "من نيت‌هاي صلح آميز ايران را باور نخواهم داشت، تا زماني که آنان بتوانند به‌صورت خدشه ناپذير، صلح‌آميز بودن مقاصدشان را ثابت کنند."

بوش ادعا کرد، "سياست خارجي آمريکا بايد منظري شفاف داشته باشد و درک کند، مادامي که حکومت در ايران تغيير نکرده، بعيد است که نيت‌هاي ايران درباره اسرائيل عوض شود. "

اين کنفرانس که در هتل والدروف آستوريا در شهر نيويورک برگزار شد، براي قدرداني از چند تن از رؤساي گذشته‌ سازمان‌هاي يهوديِ آمريکايي، به خصوص معاون اجرايي اين کنفرانس به نام ملکم هوينلين، برگزار شده بود.

شرکت و سخنراني جرج بوش در اين کنفرانس، از قبل علني نشده بود.

همچنين در اين کنفرانس سخنراني‌هاي ويديويي از باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، و بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي، به همراه اظهارنظرهايي از سوي چندين سياستمدار صهيونيست و آمريکاييپخش شد. 

بوش، اوباما و نتانياهو، همگي ازفعاليت‌هاي رؤساي اين کنفرانس در راستاي حمايت از رژيم اسرائيل و تقويت مناسبات آمريکا-اسرائيل، قدرداني کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
جانم فدای رهبر
۱۷:۳۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
الا لعنت الله علی الکافرین
آخرین اخبار