نتایج لیگ برتر فوتبال _ جام خلیج فارس

برتری ملوان با دو گل/ تساوی ذوب آهن با صبا /شکست سورینت مقابل شاگردان ویسی

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاري سه ديدار پیگیری شد. در 2 دیدار نخست صبای قم با ذوب اهن مساوی کرد و ملوان با دو گل برنده دیدار بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال ذوب آهن با صبای قم و ملوان بندرانزلی با گسترش فولاد تبریز به طور همزمان از ساعت 15:45 دقیقه مقابل هم قرار گرفتند. سومین و آخرین بازی روز پنجشنبه 25 مهر را نیز استقلال خوزستان و راه آهن سورینت به پایان رساندند .



 
***صباي قم1 - 1 ذوب آهن
 
 تیم فوتبال صبای قم به سرمربیگری محمد مایلی کهن در هفته جاری میهمان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدایت لوکا بوناچیچ بود .
حواشی این دیدار
برخی هواداران اصفهانی که با بلندگو هم در ورزشگاه حضور داشتند علیه بازیکنان ذوب‌آهن با شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌‌خوایم نمی‌خوایم » اعتراض خود را اعلام کردند.
از دقیقه 30 هواداران احسان پهلوان بازیکن جوان ذوب‌آهن را تشویق می‌کردند و خواهان حضور او بودند. تماشاگران با شعار« لوکا یاد باشه پهلوان باید باشه» خواهان حضور او شدند.

قبل از اینکه ذوب‌آهن به گل تساوی دست یابد برخی هواداران فرهاد کاظمی را تشویق می‌کردند و خواهند بازگشت او به تیم ذوب‌آهن بودند.

گاسپاروف دروازه‌بان ارمنستانی ذوب‌آهن که در تعطیلات به کشورش سفر کرده هنوز به ایران بازنگشته و این احتمال می‌رود که او تا نیم‌فصل به اصفهان بازنگردد و قراردادش را با این تیم فسخ کند.
 
گل ها :کیوان امرایی (33) از صبای قم
         پنالتی مهدی رجب زاده (83) از تیم ذوب آهن
 
 


 
***ملوان2-1 گسترش فولاد/ قوی سپید انزلی بال و پر  گرفت
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این هفته میزبان گسترش فولاد تبریز بود .
قابل توجه است:
مسئولان باشگاه ملوان در پایان هفته دوازدهم به درگان اسکوچیچ اولتیماتوم دادند که تا پایان نیم فصل اول از 4 بازی 6 امتیاز کسب کند که این اولین بازی تیمش بود و توانست 3 امتیاز را کسب کند.
 
گل ها: سامان نریمان جهان (28) از گسترش فولاد
      سیدجلال رافخایی(55) و سهیل رحمانی (60) از تیم ملوان انزلی





 
***استقلال خوزستان3_ 2راه آهن/ دوئل ویسی و ابراهیم زاده

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی در هفته جاری از یاران منصور ابراهیم زاده پذیرایی کرد .و این در حالیست که آبی پوشان اهوازی در دیدار هفته گذشته خود مقابل داماش تن به تساوی صفر بر صفر داده اند و راه آهني ها نیز با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست از تراکتورسازی تبریز شده اند.
شاگردان عبدالله ویسی بازی را بسیار خوب آغاز کردند و در دقیقه 16 توسط احسان الوان به گل رسیدند. در ادامه راه آهن برای جبران شیوه خود را هجومی تر کرد و خیلی زود توانست توسط بهنام برزای در دقیقه 18 بازی را به تساوی بکشاند
در نیمه دوم استقلال خوزستان بسیار خوب ظاهر شد و در دقایق 55 توسط مهدی خیری و 65 توسط ابراهیم صالحی به گل رسید. در دقیقه 92 راه آهن توسط امین منوچهری به گل رسید تا در نهایت این مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود استقلال خوزستان به پایان برسد.
گل ها : احسان الوان زاده (16) و مهدی خیری (56) و ابراهیم صالحی (65) از استقلال خوزستان
          بهنام برازی (18) و سید امین منوچهری از راه آهن سورینت

برچسب ها: نتایج ، لیگ ، برتر ، فوتبال ، جام ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار