حمل انواع سلاح‌هاي جنگي براي اسکورت محموله‌هاي مواد مخدر؛

تبهکار مرزهاي کشور توسط پليس تهران دستگير شد

پسر تبهکاري که با خريداري سلاح به اسکورت محموله‌هاي مواد مخدر مي‌پرداخت در تهران و با زيرکي ماموران پليس دستگير و در بررسي هوشمندانه هويتش بر ملا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 25 مهر ماه امسال پسر جوان شيک پوشي در حالي که يک ساک بزرگ گيتار بر روي دوشش حمل مي‌کرد، در پايانه شرق قدم مي‌زد و دائما پول خرج مي‌کرد.
 
ماموران پليس تهران در حالي که تجربه شناسايي مجرم را دارند به اين پسر تنها مشکوک شدند و او را تحت تعقيب نامحسوس قرار دادند ولي هيچگونه مورد مشکوکي از وي مشاهده نکردند.
 
اين موضوع ادامه داشت تا جايي که اين پسر خوشتيپ براي خريد بليط به صندوق پايانه مراجعه و يک بليط براي يکي از استان‌هاي مرزي کشور خريداري کرد ، ماموران براي اينکه به حس پليسي خود اطمينان داشتند فرد مورد نظر را بازداشت کرده و به اتاقک نگهباني بردند.
 
**متهم: من دانشجو دانشگاه دولتي هستم 
 
پسر بازداشت شده که خود را همايون 25 ساله معرفي کرد، در نخستين گفتگوي صميمي خود با ماموران انتظامي بيان داشت که دانشجوي مهندسي يک از دانشگاه‌هاي دولتي مي‌باشد و در يکي از استان جنوب شرقي کشور به دنيا آمده و در يکي از روستاهاي مرزي شرق کشور نيز زندگي مي‌کند و مدتي است در تهران به موسيقي علاقمند شده و اقدام به خريداري يک گيتار بزرگ کرده است.
 
گفتني است که بعدا مشخص شد به جز  مشخصات سکونت مابقي اطلاعات داد شده به ماموران پايانه اشتباه بوده و مدارک موجود نيز جعلي مي‌باشد.
 
همچنين ماموران در بازرسي اوليه چيز مشکوکي کشف نکردند ولي قبل از آزادي موضوع را با فرماندهان خود در ميان گذاشتند و آنان پس از شنود اتفاقات دستور آزادي آن را نداند و از ماموران تحت الامر خود خواستند تا اين پسر جوان را با حيله و مدارا به سرکلانتري يازدهم پايتخت بکشانند.
 
**کشف انواع سلاح جنگي زير گيتار
 
پس از انتقال اين پسر جوان به سرکلانتري ماموران تجسس و اطلاعات فعاليت خود را آغاز کرده ولي بازهم اين پسر جوان همان حرف‌هاي اوليه خود را بدون هيچگونه کم و زيادي به ماموران اطلاعات و تجسس سرکلانتري زد، ولي اين بار عوامل سرکلانتري به دقت ساک بزرگ گيتار را مورد بررسي قرار دادند و پس از چند دقيقه وارسي دقيق به روزنه‌ها‌يي ظريف در زير  و اطراف ساک پي بردند.
با بريده شدن ساک دست اين پسر تبهکار رو شد و ماموران از داخل ساک يک عدد ژ3 تاشو به همراه 177 تير جنگي و 4 خشاب و يک فبضه سلاح رورلور با 12 تير جنگي کشف وضبط کردند.
 
**مامورران پليس امنيت وارد عمل شدند
 
با کشف اين تعداد سلاح و تير جنگي ماموران پليس امنيت تهران بزرگ وارد عمل شده و در حالي که تمامي مدارک همراهي اين پسر جوان جعلي بود و خودش نيز به هيچ عنوان با پليس همکاري نمي‌کرد از روي چهره اين فرد و استفاده از شبکه سراسري ناجا اقدام به هويت شناسي متهم کردند.
 
اگر چه اين کار مقداري زمان برد ولي در نهايت هويت اصلي اين پسر 23 ساله به نام محسن براي پليس مشخص شد.
 
**اسکورت محموله‌هاي مواد مخدر استان‌هاي مرز کشور
 
با اتمام کار ماموران امنيت معلوم شد اين پسر تبهکار چند وقت گذشته در تهران يک خودرو مدل بالا را سرقت کرده و پولي که از  فروش آن به دست آورده بود اقدام به خريداري انواع اسلحه مي‌کند و آن روز قصد خروج بدون سر و صدا را از تهران داشت.
 
همچنين اين پسر تبهکار چندين سابقه کيفري در مورد حمل سلاح گرم و سرد دارد و آخرين پرونده اين پسر در مورد يک محموله ترياک در قوچان(خراسان شمالي) است که اين پسر با سه نفر ديگر اسکورت اين محموله را به عهده داشتند و در آن ماجرا نيز پليس از آنان 2 قبضه کلاشينکف، 2 قبضه کلت کمري برنو، شکاري و 50 تير جنگي کشف کرد ولي اين پسر جوان توانست از دستان پليس خراسان شمالي فرار کند.
 
سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛گفت: تحقيقات تکميلي در اين رابطه براي دستگيري ساير همدستان اين پسر تبهکار  کماکان ادامه دارد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۱۴:۰۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
ایول داش کارآگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید به سبز پوشان ناجا .
Iran (Islamic Republic of)
داریوش بخشی
۱۹:۵۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
دمتونگرم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۰۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
آفرین بر این حس پلیسی که همچین جونوری رو شناسایی کردند.
آخرین اخبار