سراج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقیقات بازرسی پرونده برنج‌های آلوده محرمانه است

رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: پرونده برنج‌هاي آلوده در دستور کار سازمان قرار گرفته، اما تحقیقات بازرسی محرمانه است و ما آن‌ها را منعکس نخواهیم کرد.

"ناصر سراج" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده برنج‌های آلوده گفت: این پرونده در دستور کار ما قرار گرفته و بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده انجام خواهد شد، اما تحقیقات بازرسی محرمانه است و ما آن‌ها را منعکس نخواهیم کرد.

گفتني است؛ طبق ماده 233 آئین نامه داخلی مجلس پس از آنکه گزارش کمیسیون کشاورزی درخصوص آلوده بودن برنج‌های وارداتی در صحن مجلس قرائت شد، مقرر شد تا درخصوص این گزارش یک سری پیشنهادات در کمیسیون رای‌گیری شود و سپس به همراه گزارش مذکور مجدداً به صحن مجلس ارائه شود.

بررسی پرونده برنج‌های آلوده در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار داشت که با حضور مسئولان وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و همچنین سازمان بازرسی کل کشور این موضوع بررسی و در نهایت آلوده بودن برنج‌های وارداتی برای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز محرز شد.

پس از آنکه گزارش مذکور در دستور کار صحن قرار گرفت پرونده مذکور به قوه قضائیه ارسال و هم اکنون در دستور کار سازمان بازرسي کشور است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار