این گزارش حاوی تصاویر و فیلم‌های مشمئز کننده است؛

دهشتناک‌ترین ماده مخدر جهان / مخدر "كروكودیل" گوشت انسان را می‌خورد + تصاویر و فیلم(16+)

نام "کروکدیل" "Krokdil" را روسی‌ها به این دلیل براي این ماده مخدر انتخاب کردند که مصرف آن باعث می‌شود "پوست بدن" به رنگ سبز در آید و پس از مدتی گوشت بدن به طور كامل پوسیده شده و از بین برود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به تازگی برخی از کارشناسان حوزه مواد مخدر، نسبت به ماده مخدر جدید و بسیار خطرناکی که ممکن است به کشور ایران هم ورود پيدا کند، هشدار داده‌اند. بنابر گزارش‌های غیررسمی، این ماده مخدر بسیار خطرناک، وارد بازار مصرف كشور شده است، هر چند که تاکنون مقامات رسمي به طور قطعي این موضوع را تاييد و يا تکذیب نکرده‌اند.

توصیه می‌شود افرادی که بیماری‌های قلبی دارند و یا سابقه بیماری‌های روحی در پرونده پزشکی خود دارند این گزارش را نخوانند.

این ماده مخدر کشنده و خطرناک که براي اولین بار در کشورهای حوزه سیبری و روسیه شيوع يافته، " کروکودیل" "Krokodil"نام دارد.



براساس تحقیقات بعمل آمده، کروکودیل، به خاطر تاثیراتی که روی بدن مصرف‌کننده می‌گذارد، خطرناک‌ترین و به‌قولی "دهشتناک‌ترین ماده مخدری" است که تاکنون در جهان شناخته شده است.


"ماده مخدر زامبی" شکلی که گوشت مصرف کننده را می‌خورد و او را از درون متلاشی می‌کند


هولناک‌ترین ماده مخدر در جهان


کروکودیل چیست؟

"دزومرفین" "
Desomorphine"، از مشتقات "ماده مخدر هروئین" است که تاثیرات تسکین و آرام‌بخشی بسیار سریع و قدرتمندی دارد. این ماده مخدر در سال 1932 کشف شد و  قدرت آن 8 تا 10 برابر قدرت مرفین است.

در ابتدا، دزومرفین در کشور "سوئیس" با برند "پرمونید" "Permonid"، به خاطر واکنش سریع در مواردی مانند "تهوع" و "دپرسیون تنفسی" مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در سال 2010، دزومرفين در روسيه به خاطر تولیدات مخفیانه شیوع پيدا کرد. این ماده به راحتی با ترکیب "کودئین"، "ید" و برخی داروها و مواد شیمیایی دیگر قابل تولید است.

نام کروکدیلKrokdil   را روسی‌ها به این دلیل برای این ماده مخدر انتخاب کردند که مصرف آن باعث می‌شود "پوست بدن" به رنگ سبز در آید و پس از مدتی گوشت بدن به طور كامل پوسیده شده و از بین برود.

يکي از دلایلي که اين ماده مخدر در حال گسترش سریع در بسیاری از نقاط جهان است، سادگی ساختن آن و دسترسی افراد کم‌ در‌ آمد به آن است.

تخمین زده می‌شود 100 هزار نفر در روسیه و 20 هزار نفر در اوکراین به اين ماده بسیار خطرناک اعتیاد پیدا کرده‌اند.

مركز كنترل مواد مخدر روسیه اعلام كرده‌ است كه در سه ماه نخست سال 2011 میلادی حدود 65 میلیون دوز از این ماده مخدر در این كشور كشف و توقیف شده است.

سوء استفاده از دزومرفین‌های خانگی براي اولین بار در شرق و "مرکز سیبری" در سال 2002 گزارش شد. اما از آن به بعد بلافاصله در روسیه و کشورهای همسایه آن شیوع پیدا کرد.

اولین باری که استعمال این ماده مخدر کشور آمریکا گزارش شد توسط مرکز کنترل "مواد سمی" "Banner Poison Control Center" واقع در "فونیکس آریزونا" بود. در سپتامبر سال 2013. در اکتبر سال 2013 موارد بسیاری نیز در شهر ایلینویز مشاهده شد.

کروکودیل از جهات بسیاری شبیه هروئین است، اما ماندگاري کمتری دارد. در حالی که تاثیرات استعمال هروئین 4 تا هشت ساعت پایداری است، تاثیرات کروکدیل بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی‌انجامد.

چه چیزی کروکودیل را بدین سان ترسناک کرده است؟

اما چيزی که کروکدیل را تا به این حد ترسناک کرده است، آسیب‌های بسیار خطرناکی است که به بدن استعمال کننده وارد می‌کند، آسیب‌هایی مانند تخریب بافت‌های بدن، ایجاد زخم‌های عمیق، "قانقاریا" و در نهایت فاسد شدن بدن.

 

افرادی که به مدت زیادی از این ماده مخدر کشنده استفاده کنند اعضای بدن خود را از دست می‌دهند. در رابطه با سن این افراد گفته می‌شود استعمال‌کنندگان کروکدیل کم‌تر از دو سال عمر خواهند کرد.

ماده مخدر گوشت‌خواری که مردم را شبیه زامبی‌ها می‌کند

دکتر Singla متخصص مواد مخدر آمریکا می‌گوید: کروکدیل "ماده مخدر زامبی" است. کروکدیل، بدن مصرف‌کننده را آهسته آهسته از درون متلاشی می‌کند.

به گفته این دکتر آمریکایی، زخم‌هایی که کروکدیل ایجاد می‌کنند با دیگر زخم‌ها متفاوت هستند، کروکدیل مستقیما سر وقت استخوان‌ها می‌رود. تا بحال چنین چيزی مشاهده نکرده بودم.

دکتر رابرت گلر، مدیر مرکز "سم‌شناسی" جورجیا در اینباره می‌گوید: این انباشت‌ها به سایر نقاط بدن نفوذ کرده و بافت را تخریب می‌کنند.

کروکودیل در یک نگاه

*تزریق در جریان خون

*قیمت کروکودیل، سه برابر کم‌تر از هروئین است

*مدت تاثیرگزاری آن بسیار کم‌تر از هروئین و در حدود 90 دقيقه است


تاثیرات روی پوست:

بافت مصرف‌کننده را تخریب می‌کند. رنگ پوست را سبز و ناهموار می‌کند چيزی مثل حیوان کروکودیل.

 


بعد از مدتی مصرف، زخم‌ها و دمل‌های چرکین روی پوست ایجاد می‌شود


خون مسموم می‌شود



گام بعدی، قانقاریا و قطع اعضای بدن



ترکیبات سمی موجود در کروکودیل، مانند "متافتامین" استخوان فک و دندان‌ها از بين می‌برند



کروکودیل تاثیرات مخربی روی مغز داشته و باعث تخریب آن می‌شود. همچنین فرد معتاد به خطرناک‌ترین ماده مخدر جهان، قدرت راه رفتن و صحبت کردن را نیز از دست می‌دهد


وقتی‌ ماده مخدر کروکودیل از طریق تزریق وارد رگ مصرف‌کننده می‌شود، بدلیل حل نشدن کامل در خون به صورت توده در می‌آید و تخریب جزئی بافت‌ بدن، از همان نواحی تزریق ماده آغاز می‌شود.

امبر Amber، 26ساله می‌گوید: من و خواهرم حدود یک سال است که کروکودیل استعمال می‌کنیم. فکر می‌کردیم در حال استفاده از هروئین هستیم. در واقع از هروئین بهتر بود، چون ارزانتر و دوز بالاتری نسبت به هروئین داشت.


"اما زمان زیادی نکشید که زخم‌های عمیق و ترسناک روی بدن ما پدیدار شدند. بخصوص روی پا و دستان ما. البته استعمال هروئین نیز چنین عواقبی را به همراه خواهد داشت اما نه به این شکل. این زخم‌ها به صورت گودال روی بدن ایجاد می‌شود و احساس می‌کنم پوستم در حال فاسد شدن است".

امبر که به همراه خواهرش از اولین کسانی در آمریکا هستند که به دام کروکودیل افتاده‌اند می‌گوید: "به محض اینکه زخم‌ها و دمل‌های چرکی روي بدنم بوجود آمد، توانایی راه رفتنم نیز به شدت کاسته شد. نمی‌دانستم چه کار کنم به دکتر می‌رفتم اما از آنجای که کروکودیل ماده‌ای نادر و تازه‌پدید است دکترها می‌گفتند تورم ناشي از سوزن‌‌هایی است که برای مصرف مواد مخدر استفاده می‌کنم".

این دو خواهر هر دو مدت زیادی است که اعتیاد داشته‌اند، اما برخلاف پیامدهایی که مصرف کروکودیل برای آن‌ها داشته است، به استفاده از آن ادامه می‌دادند تا اینکه دوستی به آن‌ها برگه‌ای داد که روی آن نوشته شده بود کروکدیل و از این دو خواهر بخت‌برگشته خواست تا درباره آن مطالعه کنند.

به گفته امبر: شروع به تحقیق درباره آن کردیم و همه چيز دیگر مشخص شد. وقتی که درباره نشانه‌های آن می خواندیم و آن را با وضعیت خود مقایسه می‌کردیم تازه متوجه شدیم چه بلایی سرمان آمده است. آنقدر خواندم که دیگر متقاعد شدم قطعا در آینده‌ای نزديک خواهم مرد.

به گزارش "سی‌ان‌ان"، زنی که دوست خود را در اثر استعمال کروکدیل از دست داده است می‌گوید: دکتر‌ها اعتقاد دارند کروکدیل بدن او را از داخل خورده است.


 ماده‌ای که تمام قربانیان خود را می‌کشد

به گزارش parvad روسیه، پلیس شهر Ufa به تازگی یک آشپزخانه تولید مواد مخدر در یکي از آپارتمان‌های اين شهر پیدا کرده که در این خانه خطرناک‌ترین مواد مخدر موجود یعنی "دزومرفین" تولید می‌شود.

به گزارش این وب‌سایت، بر خلاف هروئین، این ماده مخدر در دسترس همگان قرار دارد و مواد مورد نياز تولید آن در داروخانه‌های معمولی بدون هیچ تجویز دکتري یافت می‌شوند.

مردی که در این آپارتمان دستگیر شده است می‌گوید ابتدا به "مشروبات الکلی" "اعتیاد" پیدا کرده است، سپس یکي از دوستانش، دزومرفین یا همان کروکدیل را به او پیشنهاد می‌کند.

براساس تحقیقات بدست آمده، گفته می‌شود فردی که کروکدیل استفاده می‌کند با هر یک دوز مصرف، یک سال از زندگي خود می‌کاهد.

کروکودیل را نمی‌توان ترک کرد

افراد معتاد به هروئین این شانس را دارند تا بتوانند اعتياد خود را ترک کنند، البته بنا به گزارش اين سایت روسي، تنها سه مورد از 100 معتاد به هروئین می‌توانند ترک کنند.

اما کروکدیل بحث دیگری دارد، دزومرفین تمام قربانیان خود را می‌کشد آن هم خیلی سریع، زیرا فرد آلوده زمانی برای ترک ندارد. یک فرد معتاد به هروئین شاید 6 تا 7 سال زنده بماند، اما کروکدیل فرد را در کمتر از دو سال از پا در می‌آورد.

به گزارش "فوربز"، "Forbes"، قیمت کروکدیل سه برابر ارزان‌تر از قیمت هروئین بوده و به همین دلیل است که مردم عادی تمایل بیشتری به خرید آن دارند.

این گزارش هشدار می‌دهد، در حالی که متافتامین و هروئین مرگی تدریجی و آرام را به همراه دارند. اما برای سرعت بخشیدن و هولناک‌تر کردن مرگ، کروکدیل در کمين افراد قرار گرفته است. اين ماده مخدر بدن فرد را به‌طوري از داخل فاسد می‌کند که بعد از مدتی استخوان‌ها پدیدار می‌شوند، دمل‌های چرکی بوجود آمده و در نهایت مرگي بسیار هولناکی رقم خواهد خورد.

فکر می‌کردیم هروئین مصرف می‌کنیم

به گزارش یواس‌دی‌تودی، بعد از اینکه دو مورد مشکوک به بیمارستانی در "شیکاگو" به علت عفونت پوستی ناشی از استعمال ماده مخدری نادر و خطرناک آورده شدند، پس از انجام آزمایشات پزشکی معلوم شد که کروکودیل بدن آن‌ها را از هم پاشیده است.

یکی از پزشکان این بیمارستان می‌گوید: بدن آن‌ها بوی گوشت فاسد می‌داد.

این افراد درباره کروکدیل اظهار داشتند که ماده‌ای که خریداری کرده بودند هروئین بوده است.

به گزارش "دیلي‌میل"، "باربارا اینسلي کراچ" "Barbara Insley Crouch" مدیر مرکز سم‌شناسی یوتا آمریکا اعتقاد دارد: بسیاری از قربانیان کروکودیل تصور می‌کنند هروئین مصرف می‌کنند، در حالی که نمی‌دانند در واقع معجونی فاسد‌کننده به بدن خود تزریق می‌کنند.

آیا کروکودیل به "ایران" هم راه پیدا کرده است؟

"ستاد مبارزه با مواد مخدر" ورود مخدر "كروكودیل" به بازار را شنیده، اما نه آن را تائید می‌كند و نه رد

"علی علی‌اكبریان"، مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره ورود و مصرف مخدر جديد "كروكوديل" به كشور در اظهار نظري عنوان کرده است که "ورود اين مخدر به كشور را نه تائيد مي‌كنيم و نه رد".

وی در این‌باره می‌گوید: "شنیده‌ایم چنین مخدری وارد بازار شده، اما وجود آن را نه تائید می‌كنيم و نه رد و این موضوع در دست بررسی و تحقیق است". شنیده‌ایم این مخدر جدید از دسته "آمفتامین‌"هاست، اما اینكه از كجا وارد كشور شده و آیا صحت دارد یا خیر؟ در دست بررسی است و جزئیات آن را اطلاع‌رسانی خواهیم كرد".

در پایان با وجود اینکه ورود خطرناک‌ترین ماده مخدر جهان-کروکودیل- هنوز به ایران تاييد نشده است، از مسئولان این حوزه انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام اقدامات مقتضی را انجام دهند.

فيلم زير حاوی تصاویری دلخراش و زننده از آثاری است که کروکودیل روی بدن مصرف‌کنندگان خود به جا می‌گذارد. 

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
این طور که معلومه مخدر کروکودیل سر یکساله آدم رو می کشه به دوسال نمی‌کشه
United States of America
جلال
۰۳:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
حالم بدشدخدانجاتمون بده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Hamid
۱۵:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
جالب شد
Iran (Islamic Republic of)
علی عطاپور
۰۰:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
یاخدااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
به نطرم ادمی را ادمیت لازم است،اطلاع رسانی به موقع نجات بخش
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۹:۳۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
عجب چیزایی میسازه این آدمیزاد....
من خودم حدود یک سال و نیم معتاد قرصای مسکن شده بودم اما با هزارجور بدبختی و مشقّت تونستم بلخره ترک کنم و خود درمانی کردم و من الان میفهمم وقتی این عکس ها و دکترا میگن این مواد و نمیشه ترک کرد یعنی چی
خدا هیچ آدمیو درگیر این مواد لعنتی نکنه که وقتی بخوای ترکش کنی اون موقع میفهمی چه ضرر جبران ناپذیری به جسم و روحت زدی و عمق فاجعه رو تازه موقع ترک متوجه میشی
Spain
آریا
۲۱:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
عجب.
Iran (Islamic Republic of)
Hana
۱۷:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعا متعجب میشم
چجور ادما میتونن باخودشون این کارو کنند
تاثیرات کروکدیل وحشتناکه
خواهش میکنم قبل از هر کاری یکم به نتیجش فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
آوا
۰۵:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخه ی آدم چجوری دلش میاد با بدن خودش همچین کاری بکنه؟!
ب کجاها داریم میریم ما واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
خاتون
۲۲:۲۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
به جای اینکه این آشغالا رو درست کنن یه چیز بدرد بخور درست کنند که بجای ناله ونفرین دعای خیر پشت سرشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
yegi
۱۹:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
واو چه با حال بوووودددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خدا باعث و باني اعتياد جوانان رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
اعتیاد اعتیاد هست بنظر من فردی که یک عدد قرص هم میخورد فکر فردا که به این روزها بیفتد باشو
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۱:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
خیلی وحشتناک خدا کسی را گرفتارنکنه وادمارابه راه راست هدایت کنه که به این راه نرن
Iran (Islamic Republic of)
m@hde
۱۲:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ساختن این مواد همونطوری که گفته شد خیلی سریع و بدون دردسره اون شخصی که این ماده را ساخته از ترکیبات اونا اگاهی داشته که تونسته همچین مواد خطرناکی را بسازه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۰۷:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
ادم رو یاد کاری که امریکا با چینی ها کرد می اندازه بد بخت ها رو به تریاک وابسته کرد بعد تریاک توی چین حکم طلا رو داشت.این نوعی تجاوز به ملت ها و وابسته کردنه اون ها حساب میشه و نوعی سلاح محسوب میشه .سلاحی که هم پول سازه هم نواعی تجارته هم تخریب میکنه.وقتی یاده جنگه تریاک میافتم به قدرته مواد مخدر ایمان میارم.ادم عاقل باید بدونه پاشو کجا میزاره.مواد مخدر بسیار اعتیاد اوره و جیبه شما رو در خدمته سازندگان مواد مخدر قرار میده.اگه از من باشه میگم حتی قلیان هم نکشید چون قطره قطره جمع شود ناگهان هیولایی شود.
Iran (Islamic Republic of)
بی‌نام
۰۲:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
كسی‌راکه‌می‌خواهی‌نفرین‌کنی‌‌بههیچ‌عنوان‌این‌کار‌رانکن‌بگوخدا‌خودش‌هم‌نه‌عزیز‌ترین‌کسش‌را‌به‌این‌درد‌دچار‌کند‌برای‌کسانی‌که‌معتاد‌را‌‌بهر‌شکل‌میبیند‌جز‌انسان‌بیمار................:«»*؛:
Iran (Islamic Republic of)
Maedeh
۱۵:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
وای یا خدا چقدر بده!من راجب اکثر مخدرا اطلاعات دارم ولی این یکی دیگه نوبرشو آورده!
کسی که با اجنه دربیوفته خیلی بیشتر به نفعشه تا اینکه بیاد کروکدیل مصرف کنه اونا لاقل یکم باانصاف ترن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
باعرض سلام . خدا لعنت کن کسی که این مادی خطرناک و دیگر مواد مخدر را درست کرد. انشاالله به حق فاطمی زهرا خیر نبینن. خدا به حق یک تایی خودش قسم به فریاد همی معتادا برسه و به راه راست هدایت شون . امین
United States of America
شهرزاد
۰۱:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
خداوندبه دادمون برسه وبس خدانکنه به دست جوانهامون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
بنظرم همه که معتاد میشن بدلیل رفیق بد یا نااگاهی یا ...... نیست. من خودم بدلیل بدهی ۲۱ میلیونی که دارم ،دنبال بدترین نوع ماده مخدر میگردم تا مصرف کنم تا اولا بیخیال بدهیم بشم و جوش نزنم و غصه نخورم و دوما زودتر طی یکی دوسال خودمو نابود کنم که راحت بشم از دست طلبکارا. وگرنه من کاسبم ولی بدلیل وضع بد کاری این بدهی رو بالا اوردم و ورشکست شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
وای خیلی وحشتناک بود خدا کمک کنه
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
مطالب عالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
Tooba
۰۷:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
یکی از بزرگترین نعمت های الهی عقل وقوه ادراک واختیارو انتخاب است، در این دنیا هر کسی راهش رو خودش انتخاب میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدای من به کجا داریم میریم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۴۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
واقعا شوکه شدم، فقط و فقط و فقط امیدوارم ریشه ای هر نوع مخدری از جهان از بین برود و از مسئولین خواهش میکنم کنترل ویژه ای داشته باشند تا در کشور ما همچنین چیزی هیچوقت نیاید، ابنجوری همه جوانان ما نابود میشوند، ای خدا این دیگه چه مصیبتی هست، خواندن این داستانهای واقعی آدمو نابود و ناراحت میکنه، خدا رحم کنه به همه انسانها و مخصوصا هموطنان عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۴۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
واقعا شوکه شدم، فقط و فقط و فقط امیدوارم ریشه ای هر نوع مخدری از جهان از بین برود و از مسئولین خواهش میکنم کنترل ویژه ای داشته باشند تا در کشور ما همچنین چیزی هیچوقت نیاید، ابنجوری همه جوانان ما نابود میشوند، ای خدا این دیگه چه مصیبتی هست، خواندن این داستانهای واقعی آدمو نابود و ناراحت میکنه، خدا رحم کنه به همه انسانها و مخصوصا هموطنان عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
...س
۲۰:۴۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
..انشالله افرادی که مبتلا ه به اعتیاد هستند به راه راست هدایت شوند ..عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۶ دی ۱۳۹۶
بیماری اعتیاد خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
واقعا وحشتناکه خدا کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
انواع مواد مخدر گسترش پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
افرادی به مواد مخدر روی میارن که توانایی حل و تحمل مشکلات خود را ندارن و برای راحتی خلاصی از مشکلات و برای اینکه به مشکلات و سختی ها فکر نکنن این مواد سمی رو مصرف میکنن وگر نه اونایی که که مصرف میکنن از عوارضش آگاه هستن کی که نمیدونه همین سیگار چقر مضر...
Iran (Islamic Republic of)
هرمز
۰۱:۲۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
آقاشعبه ایرانش کجاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
حیف حیف
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۲۳:۱۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
من یکی وافعا ترسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
خدا به فریاد خانواده هاشون برسه
Netherlands
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
واقعا بده اعتیاد
Denmark
چرند یاب
۲۳:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
چه ربطی داره آخه
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۰:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
یا خدا
این دیگه چیه
Iran (Islamic Republic of)
امير علی
۰۳:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
این مواد از صدتا سونامی هم بدتره
خدا وارد این مواد و سازنده شو نابود کنه ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
mr.Ehsan
۰۱:۱۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
اقا دعوا نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
دانیار
۰۰:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بیماری اعتیاد خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
دانیار
۰۰:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بیماری اعتیاد خیلی بده
Canada
rahe
۰۲:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام.خواهش میکنم جلوی این ها رو بگیرید
Netherlands
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
ای کاش اینرارو آموزش بدن.هرچند که رقت انگیزه اما با تمام جزییات توی مدارس به نوجونا توضیح بدن...مطمعنا کسی حاضر نیس ب این درد دچار بشه...توی یکی از تیترها نوشته بود(فک میکردم هرویین مصرف میکنم) عدم آگاهی خودش میتونه ی عامل به عوامل دیگه کشیده شدن به سمت اعتیاد اضافه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
لا حول ولا قوة الا باالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
اخدا همه جوانان رو حفظ كنه
آمين انشاالله همه بيماراني كه درگير اين مسائل ميشن هدا كمكشون كنه خواستن توانستنه
به اميد روزي كه همه مصرف كنندگان پاك باشن و پاك زندگي كنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
من واقعا موندم اخه اگه بیشترین حس لذت رو هم که داشته باشه ارزششو داره که به خاطرش ادم بمیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۰۳:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
milad
۲۱:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
شماهایی که میگین معتاد باید بمیره معتاد یه بیماره خودم معتادبودم ترک کردم خداروشکرالان توایران به معتادبه عنوان انگل نگاه نمیکنن بعنوان یه بیمارنگاه میکنن تنهاراه ترک تمایل به قطع مصرفه باانجمن معتادان گمنام
Iran (Islamic Republic of)
محمد نمایان
۰۰:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
تمام کسایی که میگن این ها باید بمیرن یا اضافی هستن یا انگل جامعه هستن و ... ایمانشون یه جای کار می لنگه چون انسانی مثل ائمه اطهار که الگوی من و همه ما و البته کسایی که میان نظر میدن هستن، همیشه دست کمک به سوی همه بلند می کنن، یعنی انسانیت.. اونی که میاد می گه آره بهتر هر چه زود تر اینا باید برن به درک، اگه سر سوزن ایمان و درک داشتن یک ربع، وقت میزاشتن مطالعه می کردن اونوقت دیگه برای یه انسان دیگه مرگ طلب نمی کردن. این مطالبو حداقل بخونن:
اول این که تقریبا اکثر قربانی ها افراد بسیار "ساده"و"کم اطلاع" که اطلاعات دقیقی حتی از سیگار هم ندارن توی دام اعتیاد می افتن و بیشتر مواقع تو رودربایسی قرار می گیرن که البته مقصر پیامد های آینده هم خودشونن ولی حداقل شیطان یا ... نیستن. بیشتر مواقع ساقی ها و پخش کننده های مواد مخدر هستن که مواد مخدر رو تبلیغ می کنن تا یه معتاد. یه معتاد چون از جامعه طرد میشه، معمولا میره پیش معتادای دیگه. نکته مهم اینجاست که تولید کننده های مواد مخدر و پخش کننده ها، خودشون حتی سیگار هم نمی کشن و برای درامد خودشون مواد مخدر رو به طور مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ می کنن.. اینها شیطان هستن نه معتاد!باید به "خدا سپردشون". معتاد فقط یه بد بخت نادان هست که من و تو اگه نتونیم دستشونو بگیریم باید امید به زندگی و ترک مواد و... بهشون بدیم و اگه حتی نمیتونیم امید بدیم نگیم: "برو بمیر"! کسایی که دست این آدما رو میگیرن و زندگی دوباره بهشون میدن اجر بزرگی پیش خدا دارن.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۳:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدایا جوانان را به راه راست هدایت بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ميثم
۱۳:۵۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
camp-ehya.tk
كمپ ترك اعتياد احياگران راه سلامت-تهران
زير نظر بهزيستي استان تهران

از شما بابت این گزارش متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
گرگ
۰۰:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
با گسترش کارو ورزش کمتر کسی سمت این چیزا میره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
واقعا امیدوارم که به ایران راه پیدا نکنه البته با این جامعه ای که ما داریم فکر کنم بدتر از اینارو کشف کنن ماشاالله همه نخبه اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
انجمن معتادان گمنام چاره ی کار هر معتادیه،فقط کافیه بخواد
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۳:۴۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
با سلام شمایی که گفتی از بی سوادی و بیکاریه واقعا یه نگاهی به دور برت کردی تا حالا با یه ادم معتاد برخورد کردی باهاشون حرف زدی یا فقط از بالا بهشون نگاه کردی ما همه ادمیم کامل نیستیم من خیلیا رو میشناسم که خیلی مرفهن تحصیل کرده اند ولی کارتون خواب لطفا از بالا نگاه نکنید به جای ارزوی مرگ به فکر چاره باشین که سر چشمش کجاس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایمان
۲۰:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
واقعا وحشتناکه خدا کمکمون کنه
Lithuania
نازنین
۱۴:۵۰ ۱۸ دی ۱۳۹۲
فقط میتونم سکـــــــــــــــــوت کنم....
واقعا ک...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
عکسای دیگشو توی نت سرچ کردم نابود بودن....اونایی سراغ این چیزا می رن واقعا تاهالا از خودشون پرسیدن که اصلن واسه چی اومدن تو این دنیا!!!! یعنی نقشش تو این دنیا در همین حده!!! باید اینطوری الگو بشن برا دیگران....!!!!!امیدوارم همه اگاه شن و سمت این چیزا نرن....
United States of America
افسون
۰۳:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
خیلی دردناکه امیدوارم هیچ ادمی گرفتار مواد نشه مخصوصا کروکدیل
Iran (Islamic Republic of)
آسو
۱۶:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
الهم عجل لوليك الفرج
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
امشب تازه این خبر رو شنید درجا رفتم اینترنت سرچ کنم مبتلالیان این مرض انسان می خورن یا دارو از درون ان هارا می کشه. معلوم شد این دارو فقط شکل زامبی به ادم میده وای به حال روزی که ادم ادم را بخوره.که همیشه بوده اما اینکه یهو بیشتر افراد اینطور بشن افتضاحه. خدایا همون بهتر که زودتر بمیرم وگرنه خورده میشم!!!!!!!!
Japan
saeed
۱۲:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
یا مهدی موعود آقا جان کی می یایی
-
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مهمترين و اصلي ترين دليل اعتياد بيكاريه
متاسفانه هيچكي هم به فكر نيست و فقط شعار ميدن
Singapore
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
باسلام به همگی.نقش اول اعتیاد خودشخص.دوم دوست ناباب.
Iran (Islamic Republic of)
احمد نیک آیین
۰۰:۴۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
احمد نیک آیین
۰۰:۴۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد محمدی
۰۰:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
سلام دوستای عزیزم.نظرهای همتون دلسوزانه و عالیه.ولی میخواستم چندتا سوال بپرسم.چه دلیلی انسان با این همه عقل و شعوری که خدا بهش داده سراغ مواد بره؟ به نظر شما جوان های ما اگه کار داشته باشن و سرگرم باشن سراغ مواد و خوشی های کاذب میرن؟ آیا معتاد شدن ربطی به دین داره؟ ما اینجا تو شهر دهلران داریم با کمترین امکانات و تقریبا بدون هیچ سرگرمی واسه جوانان زندگی میکنیم.اگه به ما جوون ها رسیدگی بشه هرگز سراغ این چیزا نمیریم.ایشالا همه جوون های دنیا حتی کافرها هیچ وقت دچار اینطور بدبختی نشن.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
نسیبه
۲۰:۱۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
چه وحشتناکه!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر هر کسی از مضرات این ماده سمی آگاه باشد بهیچ عنوان به سراغ این مواد نمی روند.
از شما بابت این گزارش متشکرم
که باعث ما جوانان شدید.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
به نظر من باید هم معتاد اعدام بشه هم قاچاقچی اگر بازار مصرف کم بشه سود هم برا قاچاقچیا کم میشه زودتر ریشه کن میشه.
-
ایمان
۱۷:۰۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
بعضی ها خیلی بی سوادن که هنوز کلمه دهشتناک رو نشنیدن و از نویسنده سایت ایراد می گیرن !!
دهشتناک معنی خیلی وحشتناک و یا خوفناک و هولناک رو می ده که یک لول از ترسناک بالاتره !
اول تحقیق بعد اصلاح دیگران !
-
ایمان
۱۶:۴۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
بعضی ها خیلی بی سوادن که هنوز کلمه دهشتناک رو نشنیدن و از نویسنده سایت ایراد می گیرن !!
دهشتناک معنی خیلی وحشتناک و یا خوفناک و هولناک رو می ده که یک لول از ترسناک بالاتره !
اول تحقیق بعد اصلاح دیگران !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
آقا ماورا طبیعت و ول کنین...انسان عقل وشعور داره از این جور چیزا باید درس عبرت بگیره خدا به داد هیچ آدم بی عقل ونادانی نمیرسه مطمئن باشین مطمئن!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۱۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
پدر ومادرای عزیز باید حواسشون نسبت به فرزندانشون بیشترجمع باشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن ط
۱۱:۰۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
من موندم آخه این آدما آخر عاقبت این جور کارارو میدونن،( تاکید میکنم) میدونن ته این قضیه چیه چرا این کارارو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محسن ط
۱۰:۵۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
من موندم آخه این آدما آخر عاقبت این جور کارارو میدونن،( تاکید میکنم) میدونن ته این قضیه چیه چرا این کارارو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
همه ايرانيها رابه خداي بزرگ ميسپارم و ارزو ميكنم كه خدا توليد كنندگان اين مواد را در جهنم زمين بسوزاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
همه ايرانيها رابه خداي بزرگ ميسپارم و ارزو ميكنم كه خدا توليد كنندگان اين مواد را در جهنم زمين بسوزاند
Germany
مینا خانم
۱۰:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
داغون شدم نمی تونم این عکسارو فراموش کنم انشالله هیچ مسلمونی گرفتار این مواد نشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
کسایی که سمت اینجور چیزا میرن واقعا دیوونه اند.منم با نظر آقای کاظم موافقم.کسی که عقل داره این کار هارو نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
سيد عباس
۰۹:۵۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خدايا هر کسي،در هر منصبي که به فکر کسب درامد خودشه و جوانان عزيزمون رو پله قرار ميده تا به اهداف شومش برسه نابود بگردان و اعتياد رو به خودش و خانوادش برگردون تا درد اعتياد رو بفهمه...
Iran (Islamic Republic of)
سيد عباس
۰۹:۵۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خدايا هر کسي،در هر منصبي که به فکر کسب درامد خودشه و جوانان عزيزمون رو پله قرار ميده تا به اهداف شومش برسه نابود بگردان و اعتياد رو به خودش و خانوادش برگردون تا درد اعتياد رو بفهمه...
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی آمنین
۰۹:۵۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
ضمن تشکر ، حتما برای جلوگیری از ابتلاء جوانان متناوباً در همین حوزه خبررسانی شود
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۰۹:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خدایا نجات بده جوونامونو..پدرامونو..خدایا دلم بدجوری گرفته..اینم بگم شیطون حضرت آدم و حوا رو خیلی زود گول زد ماها که به اونا نمیرسیم چی؟تکلیف ما چیه..تورو خدا نذارین وارد کشور بشه..جوونا گناه دارن به خدا..خونواده از هم میپاشه..تورو خدا نذارین..تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۹:۱۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
توی صفحه ی اصلی سایتتون نوشتین...دهشتناک ترین....به جای وحشتناک ترین.....خخخخخخخ
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۹:۱۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
قابل توجه شما كاربر گرامي

دهشتناک ‌ترين از لحاظ معني لغوي به معني مرگبار ميباشد لذا با توجه به نوع اين ماده مخدر لغت وحشتناك مناسب نميباشد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۷:۳۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
حالا می فهمم وقتی معاون پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور چند سال پیش میگفت (من طرفدار اونایی هستم که مواد مخدر سنتی مصرف می کنند) یعنی چی!!!
Germany
بی نام
۰۷:۰۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
ممنون از اطلاع رسانی. بنظرم این مواد و قبل از ورود به کشور باید توقیف و جهت مصرف به جبهه النصر و داعش و القاعده و ... در سوریه تزریق کرد . اونا که آدمخوارند ٬ یه خورده هم خودش خورده شوند ببینند آدمخواری خوبه یا بد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۲۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
انشاءالله با این اطلاع رسانی وحشت حتی دیدن این مواد در دل معتادان بیفته
اما با کمال تاسف باید گفت این ماده چیز خوبی است .چراکه در زمان کوتاهی فرد معتاد را از بین میبرد .هم معتاد راحت میشود و هم خانواده او
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۱۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
با سلام و عرض ادب و احترام..
اولا جای تعجب و تاسف هست که بعضی ها همه مسائل را به خدا و دین و اسلام ربط میدن.

اعتیاد موضوعیست اجتماعی و هر کسی با هر نوع نگرش دینی امکان داره دچارش شه..

در حقیقت دلایل اعتیاد در کشور ما یکی جدیت و اعمال قانون درست در مورد افراد فروشنده و بعد از اون مصرف کننده است .. چرا که حکم کسانی که جوانان را به نابودی میکشند کمتر از قاتل عمد نیست . و حکم درست اعدام است نه جریمه و آزادی . در مورد مصرف کننده هم باید فرهنگ سازی و حمایت همه جانبه از طرف دولت باشد که متاسفانه هیچ خبری نیست..

بیکاری و نبود تفریحات و تدریس روئش درست تعلیم زندگی و هشیار کردن بچه ها در خانواده ها و کنترل درست و منطقی دوستان و چندین مسئله دیگه . باعث وجود وضع کنونی در کشور هست ..
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۲:۴۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
سلام فرق این و شیشه چی هست
-
nader
۰۱:۰۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
سلام.واقها دیدنش خیلی سخته ازمسئولین کشورمخصوصا نیروی انتظامی درخواست میکنم هر کس چه سازنده وچه فروشنده قاطعانه برخورد کنند انشالله که دراین راه موفق میشوید
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی
۰۰:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خدایا.......این دیگه چه موادی پیدا شد....نگران آینده فرزندان ونوه هام وجوونهای آینده مون شدم ......خدایاکمکمون کن...
Germany
حامد
۰۰:۰۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
امیدوارم که خدا به اینها اراده ترک کردن را بدهد. انشاءا...
Iran (Islamic Republic of)
داروساز
۲۳:۳۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
سلام
هر عاقلی با تولید و اشاعه چنین موادی مخالفه!
و اسلام هم همین رو تایید میکنه که : لا ضرر و لا ضرار فی الاسلام
یعنی در اسلام ضرر حرام است چه به خود ، چه به دیگران
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۳:۳۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
ادم عاقل این کارا رو نمیکنه وسلام
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۳:۲۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
خدارحمت کنه آیت الله بهجت رو می فرمود که یک معتاد تو یه محل که وارد میشه به سال نکشیده محله روخراب میکنه اما یه نمازخون برادرش یا دوستش یا بچشو نمیتونه اصلاح کنه.ما هممون به نوعی مقصریم داداش و آبجیا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۲۳:۱۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
خواهشا این موضوع اینقدر رسانه ای کنید که تمام مردم وخانواده ها وحتی معتاد ها به مواد دیگه هم اگاه بشن که پیشگیری بزرگی میشه این بلا از تعلیق غنی سازی هم بدتر
۱۲
آخرین اخبار