شير اوژن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات تأثيري بر حذف شعار "مرگ بر آمريکا" ندارد

قائم مقام قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: شعار "مرگ بر آمريکا" از نکاتي است که از سوي امام خميني (ره) براي دانشجويان نهادينه شده و کسي نمي‌تواند به طور دستوري اين شعار را از حذف کند.

"عباس شير اوژن" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مذاکرات ايران و آمريکا هيچ تأثيري بر حذف شعار "مرگ بر آمريکا" ندارد، اظهار داشت: ايران در چارچوب مذاکرات 5+1 به دنبال گرفتن حقوق خود است.

وي افزود: در گذشته نيز ايران همزمان با مذاکرات با آمريکا به شعارهاي ضد استکباري خود ادامه داده و در حال حاضر نيز اين شعار پابرجا است.

قائم مقام قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اذعان داشت: آنچه از فضاي دانشجويي به نظر مي‌رسد، تأکيد دانشجويان به شعار "مرگ بر آمريکا" بوده که نشان از اعتقاد آن‌ها به واقعيت اين شعار است.

شيراوژن با تأکيد بر بينش صحيح دانشجويان در مسائل روز تصريح کرد: دانشجويان در مراسم امسال بزرگداشت 13 آبان با شور و نشاط بيشتري شرکت خوهند کرد.

وي خاطرنشان کرد: شعار "مرگ بر آمريکا" از نکاتي است که از سوي امام خميني (ره) براي دانشجويان نهادينه شده و کسي نمي‌تواند به طور دستوري اين شعار را از حذف کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار