حجت‌الاسلام طائب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا از استکبار دوری کند، به طور طبیعی مرگ از وی دور می‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت آزاده جهان هیچ گاه نمی‌‌خواهند که از خدا دور شده و به بندگی استکبار درآیند، برهمین اساس مرگ و اعلان انزجار همیشه بر زبان آنان جاری است، اگر روزی آمریکا از استکبار دوری کند، به طور طبیعی این مرگ نیز از وی دور خواهد شد.

"حجت‌الاسلام مهدی طائب" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در آستانه 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی به آیه شریفه قرآن در رابطه با شیطان به عنوان دشمن قسم خورده بشری اشاره کرد و اظهار داشت: لعن بر شیطان و اعلام انزجار از آن تا هنگامی که وجود دارد، تعطیل نمی‌شود لذا امام خمینی(ره) نیز آمریکا را شیطان خطاب کرد.

وی افزود: زمانی که لعن و اظهار تنفر از شیطان در ادبیات انسانی دور شود، انسان بازی شیطان را خورده و شیطانی شده است.

طائب ادامه داد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرد، به این معنی که دستگاه حاکمیت این کشور اوصاف شیطان را دارد، از صفات شیطان استکبار است و دلیل اصلی ترد شیطان از درگاه الهی، استکبار ذاتی او بود.

وی تصریح کرد: آمریکا مظهر استکبار در این عالم است، پس آن لعن، نفرین و مرگی که بر شیطان وارد آمده، آمریکا نیز مستحق آن است؛ بنابراین تا هنگامی که این استکبار در ذات آمریکا و دستگاه حاکم وی وجود دارد، این لعن و مرگ هم هست.

طائب بیان داشت: ملت آزاده جهان هیچ گاه نمی‌‌خواهند که از خدا دور شده و به بندگی استکبار درآیند، برهمین اساس مرگ و اعلان انزجار همیشه بر زبان آنان جاری است، اگر روزی آمریکا از استکبار دوری کند، به طور طبیعی این مرگ نیز از وی دور خواهد شد.

وی افزود: ملت ما، زمانی هم مرگ بر شوروی سر می‌دادند، چراکه شوروری در آن هنگام ذاتی استبکاری داشت اما زمانی که شوروری فروپاشید و آن ذات استکباری ار بین رفت، این مرگ هم از بین رفت.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد:  13 آبان مظهر بیان شیطانی بودن و استکبار آمریکا است، بنابراین مرگ نیز همچنان باقی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار