حجت الاسلام والمسلمین طاووسی:

مردم منطقه از عاملان حادثه تروریستی سراوان متنفرند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر حادثه تروریستی سراوان را حاصل فعالیت وهابیت در ترویج افکار پلید خود در منطقه دانست و گفت: مردم ما از عاملان این جنایات متفرند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حسین طاووسی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر، عملیات تروریستی سراوان را کاری بسیار ناشایست توصیف و آن را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این افراد بی منطق بودن خود را با این کارها نشان می‌دهند.
 
وی با ابراز تأسف از رواج افکار وهابیت در برخی ممالک اسلامی افزود: وهابیان چنین افرادی که به سبک خودشان هستند را پیدا می‌کنند تا عملیات‌های مزدورانه را انجام دهند.
 
نماینده ولی فقیه در ایرانشهر با تأکید بر این که مردم واقعا نسبت به تروریست‌ها متنفرند، گفت: مردم این منطقه قطعا با اینگونه حرکت‌های زشتی که موجب خسران نیروی انسانی می‌شود بیش از پیش هوشیار و بیدار می‌شوند و می‌توانند این جریانات را بهتر بشناسند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین‌ طاووسی سیستان و بلوچستان را منطقه‌ای حساس خواند و ابراز داشت: دشمنان در این منطقه همواره درصدد یک سری حرکت‌های تروریستی بوده‌اند سابقه این اقدامات را می‌توان در کارهایی که امثال ریگی انجام دادند مشاهده کرد.
 
وی با تأکید بر نیاز این منطقه به انجام کارهای فرهنگی، گفت: من فکر می‌کنم باید روی مباحث عقیدتی بسیار کار کرد به ویژه باید آقایان اهل سنت را نسبت به این جریاناتی اتفاق می‌افتد بیشتر توجه داشته داد تا مراقب نفوذ این خط انحرافی باشند و نگذارند چنین افرادی در جمع آن‌ها ورود پیدا کند و تلفات سنگینی بگیرند.
 
امام جمعه ایرانشهر با بیان این که منطقه سیستان و بلوچستان قابل رشد است، اظهار داشت: این گونه حوادث گاهی اوقات مانع کارهای سازندگی و تولیدی می‌شود؛ من احساس می‌کنم مردم از این موضوع رنج می‌برند.
 
حجت الاسلام والمسلمین طاووسی از برگزاری جلسه‌ای در بررسی ابعاد این جنایت خبر داد و گفت: در این جلسه تدابیری اندیشیده شد تا برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی برنامه ریزی‌هایی صورت گیرد.
 
وی در تشریح جزئیات بیشتری از این حادثه تروریستی، اذعان داشت: نیروهای ما فکر می‌کردند منطقه در حالت عادی است و طبق روال معمول انجام وظیفه می‌کردند که با کمین این افراد مواجه می‌شوند و این حادثه ناگوار رخ می‌دهد.
 
نماینده ولی فقیه در ایرانشهر با تأکید بر این که مسئولان و نیروهای ما باید همواره هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: به ویژه مسئولان متوجه این حرکت‌ها باشند و سوژه‌ای به دست دیگران ندهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار