اجرای مرحله سوم طرح سنجش عدالت در منطقه 10 تهران

شهردار منطقه 10 از اجرای فاز سوم طرح سنجش عدالت و شناسایی سطح سلامت خانواده ها در محلات منطقه خبر داد .

 
 
به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که شهروندان باید داشتن جسم و روح سالم را حق خود بدانند و آن را از متولیان این امر مطالبه کنند گفت : مرحله سوم طرح سنجش عدالت در سال جاری با هدف توانمندسازی و جلب مشارکت شهروندان در راستای بهبود کمی و کیفی و ارتقای امید به زندگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی ، کاهش میزان مرگ و میر و... در دست اجراست .
 
وی با بیان این که شناسایی روند تغییرات سریع عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و ارتقای وضعیت عوامل اجتماعی، اقتصادی و محیطی موثر بر سلامت ، سازماندهی تشکلهای مردمی و ... با مشارکت ذینفعان محلی از جمله اقدامات طرح سنجش عدالت است گفت : این طرح در مقیاس محله ای و با تفکیک اطلاعات و چارچوب خاص هر محله شکل گرفته است و با توجه به پاسخ‌های ارائه شده می‌توان از بسیاری از پدیده‌های ناهنجارو آسیب های اجتماعی اجتماعی جلوگیری کرد .
 
شهردار منطقه اجرای طرح سنجش عدالت را در 6 محور " زیرساخت و محیط فیزیکی، توسعه انسانی و اجتماعی، توسعه اقتصادی، حکمرانی، سلامت و تغذیه برشمرد و افزود : مرحله دوم این طرح به تعداد 24772 خانوار واجد شرایط و جمعا 1755 دفترچه ارائه شده از اداره کل صورت گرفت .
 
وی افزود : در این طرح اولویت بندی مشکلات طبق تحلیل سنجش در محلات انجام گردیده و به مدیران محلات اعلام شد همچنین برگزاری جلسات توجیهی با مدیران محلات و هیات امنا ، تشکیل کمیته توسعه محله و کارگروه مداخله ، اجرای کارگاه های آموزشی جهت تدوین برنامه مداخله و ... اقدام شد.
 
عظیمی استفاده از نتایج اجرای طرح سنجش عدالت رادر تمامی حوزه‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت : این طرح می‌تواند در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان عرصه اقتصاد و سلامت موثر واقع شود و با اجرای صحیح آن سلامت روانی افراد تضمین می شود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار