سمنان/

دومین همایش بین المللی متالورژی و ریخته گری ایران اغاز به کار کرد

دومین همایش بین المللی و هفتمین همایش مشترک انجمن مهندسی متالورژی و انجمن علمی ریخته گری ایران ، هشتم و نهم آبان ماه همزمان با چهلمین سال تاسیس دانشگاه سمنان ، در این دانشگاه آغاز به کار کرد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛

 دبیر اجرایی دومین همایش بین المللی و هفتمین همایش مشترک انجمن مهندسی متالورژی و انجمن علمی ریخته گری ایران در مراسم افتتاحیه این همایش گفت : در مجموع 604 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری ها 424 مقاله پذیرش شد .
دکتر حسن عبدا... پور با بیان اینکه از چند کشور خارجی هم به دبیرخانه این همایش مقاله ارسال شده است  افزود : از این تعداد مقاله 164 عنوان به صورت سخنرانی و 260 عنوان هم به صورت پوستر ارائه می شود .
دکتر عبدا... پور اظهار داشت : ریخته گری و انجماد فلزات، شکل دهی فلزات، جوشکاری و اتصال مواد، متالورژی پودر، مهندسی سطح و عملیات حرارتی ، مواد نو، کامپوزیت ها، نانو مواد و بیو مواد ، استخراج فلزات، تهیه آلیاژها و سنتز مواد ، مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای متالورژیکی ، بررسی های غیر مخرب ، مدیریت تولید و کیفیت و استانداردها ، انرژی و چالش های آن در صنایع ریخته گری و متالورژیکی ، بهداشت و ایمنی صنعتی و روش های حفظ محیط زیست و آموزش در حوزه مهندسی متالورژی و مواد از محورهای این همایش دو روزه است ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.