صبح فردا صورت می‌گیرد؛

دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با رئیس‌جمهور

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت استان فارس از دیدار مجمع نمایندگان این استان با رئیس‌جمهور در صبح فردا خبر داد.

نبی‌اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با رئیس جمهور خبر داد و گفت: این دیدار ساعت 10 تا 12 روز دوشنبه هفته جاری در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه بیشتر طرح مسائل کلان استان مدنظر است، ادامه داد: با توجه به اینکه استان فارس، استانی است که بیشتر در بخش کشاورزی فعال است و سال‌های سال تامین مواد غذایی کشور را بر عهده داشته، در حال‌حاضر با مشکلات شدید در حوزه کشاورزی اعم از کم‌آبی، خشکسالی و محدودیت در تامین نهاده‌های کشاورزی مواجه است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم شهرستان‌های استان فارس غالبا کشاورزی بوده، روند رو به رشد و رو به توسعه استان فارس مبتنی بر صنایع تبدلی حوزه کشاورزی و صنایع به صورت عام بسیار کند بوده که این موضوع نیز به عنوان محور دوم این نشست مطرح و بحث خواهد شد.

احمدی در ادامه افزود: طرح مسائل زیر ساخت‌ استان فارس در زمینه‌های مختلف و تامین مایحتاج عمومی مردم مانند آب آشامیدنی که در حال‌حاضر با بحران در استان فارس و شهرستان‌های آن مواجه هستیم و همچنین مسائلی مانند راه‌آهن، توسعه گازرسانی و آب آشامیدنی و ارتقای فضاهای آموزشی و ورزشی در این جلسه مورد بحث  قرار خواهد گرفت که ان‌شاءالله دستور بررسی و تمهیدات لازم برای رسیدن به این اهداف تامین شود.

گفتنی است: دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با "حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی" سومین دیدار رئیس جمهور با مجامع نمایندگان استانی است و پیش از این رئیس جمهور کشورمان با مجمع نمایندگان استان‌های خراسان رضوی و اصفهان دیدار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار