"احسان کرمی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مخاطب تئاتر به دنبال سوپر استار نمی‌گردد

سوپر استارها به خودی خود در جذب تماشاگر با توجه به اهمیت نداشتن اسم‌ها برای مخاطب تئاتر موفق عمل نمی‌کنند.

"احسان کرمی" بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:در حال حاضر کارگردانی نمایش "بوی قهوه و بلال و کباب" را دوست دارم و همزمان در نمایش "سپنج رنج و شكنج" ایفای نقش می‌کنم.

وی ادامه داد:  در ابتدا  نمی خواستم در "سپنج رنج شکنج" را بپذیرم زیرا درگیر کارگردانی نمایش دیگری بودم اما هنگام خواندن نمایشنامه، به دلیل متن بسیار عالی و متفاوت آن، مجذوب این اثر شدم، "سپنج رنج و شکنج" به لحاظ حسی، کار بسیار دشواری است و خوشبختانه شاهد باز خورد خوبی این نمایش هستیم.

کرمی عنوان کرد: جذب مخاطب خوب تئاتر برخاسته از نمایشی خوب، متن قوی و بازی عالی بازیگران است  نه اینکه صرفا با بازی سوپر استارها نمایش خوب بفروشند، زیرا مخاطب تئاتر به دنبال اسم ها  نمی‌گردد و بازیگر به خودی خود توانایی جذب مخاطب را دارد.

 این بازیگر تئاتر خاطر نشان کرد: در کنار تئاتر، تلویزیون برایم بسیار اهمیت دارد، بخصوص برنامه رادیو هفت که از موفقیت خوبی برخوردار است زمانی که برنامه تلویزیونی‌ام  جذب همه سرمایه ها و بهره برداری آن را در پی داشته باشد یک مجری مثل من توانایی کنار گذاشتن تلویزیون  را ندارد همچنین در کارهایم سعی دارم با انتخاب های حساب شده ای برای آنها تفکیک قائل شوم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.