باز هم باشگاه خبرنگاران برترین شد،

درخشش باشگاه خبرنگاران در ششمین جشنواره ترافیک و رسانه

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در ششمین دوره از جشنواره ترافیک و رسانه حائز رتبه نخست و سوم شدند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ششمین جشنواره ترافیک و رسانه در بخش رسانه های دیداری حمید خواجه نژاد حائز رتبه اول ، سمیه زرچینی حائز رتبه سوم شدند.

بنا بر این گزارش مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ترافیک و رسانه عصر امروز با حضور سردار مومنی ، سید جعفر تشکری هاشمی و سایر مسئولان برگزار شد و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

بنابر این گزارش ، برگزیده بخش ویژه گالیا توانگر معرفی شد و در بخش تیتر اصغر اصغری از همشهری مسافر، مریم خدیوی از روزنامه خراسان ، حمید رضا ابراهیم زاده از خبرگزاری میراث فرهنگی حائز رتبه سوم شد.

بر اساس این گزارش برگزیدگان رسانه های دیداری نیز معرفی شدند که بر اساس آن حمید خواجه نژاد از باشگاه خبرنگاران به عنوان نفر اول، سارا کیسه‌چی از شبکه خبر به عنوان نفر دوم و سمیه زرچینی از باشگاه خبرنگاران و همین طور صبا سلمان زاده از شبکه دو به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

این گزارش حاکییست در بخش رسانه های شنیداری صدیقه کریمی از رادیو سلامت ، فریدون ارکانی از رادیو سلامت و زهرا علی مردانی از رادیو تهران به ترتیب به عنوان نفرات اول ، دوم و سوم معرفی شدند.

در بخش یاد داشت و سرمقاله کامران فرجی از روزنامه اطلاعات ،‌ فرشید اسحاقی از روزنامه قانون و محسن امین از روزنامه مسافر به همراه پوریا بیدار از همشهری محله به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش مقاله ، تحریر، نقد و تفسیر بهزاد دارابی از روزنامه اطلاعات ، اصغر اصغری از همشهری مسافر و مهسا تاج از ماهنامه ایران خودرو به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش گفتگو سید محمد فخار از روزنامه همشهری به عنوان نفر اول، بهروز آرمان از روزنامه فرهیختگان به عنوان نفر دوم و مجید غمخوار از خبرگزاری مهر به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

برگزیدگان گزارشهای خبری به ترتیب اول تا سوم عبارتند از بهروز آرمان از روزنامه فرهیختگان، جواد حاتمی از روزنامه خراسان و فرشید اسحاقی از روزنامه قانون معرفی شدند.

در بخش گزارشهای تحلیلی مریم خدیوی از روزنامه خراسان به عنوان نفر اول ، زهرا سلیمانی از همشهری مسافر به عنوان نفر دوم و مهناز خجسته نیا از روزنامه قدس به عنوان نفر سوم برگزیده شدند.

در بخش عکس نیز احمد فیاض از روزنامه قدس ، حسین ساکی از باشگاه خبرنگاران و علی اشرف خانلری از روزنامه اطلاعات به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای‌پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار